Gå til innhold

ktivér signatur?

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanvittig rå konsert som så mange påpeker, men jeg synes nok Janick ikke helt henger med resten av gutta. Synes han virka litt for ukonsentrert. Følte at han var for mye opptatt av å være klovn på syre enn å spille... og merket meg derfor at han bomma en del... mens resten av Maiden var rock solid...

Jeg digger amolad mye mer enn jeg hadde trodd på forhånd og det stiller seg som min Maiden favoritt nr. 2 etter Fear of the dark. Derfor hadde jeg ingen problemer med at de spilte hele plata...

Jeg gir nok konserten en solid 5'er. Janicks klovning er det eneste som trakk litt ned...

Lenke til kommentar
Følte meg litt "dum" der jeg hoppet og sånt sammen med vennene mine. De folka som sto bak og litt forran bare sto der. Skulle tro de hadde sett ett spøkelse sånn som de sto. Sto helt stille under alle sangene.

7334301[/snapback]

Det merka jeg og... Komisk :roll: Måtte presse meg langt inn i mengden for og komme fram til der det virkelig var liv. Men når jeg først kom meg dit tok det virkelig av! :w00t:

Lenke til kommentar
Følte meg litt "dum" der jeg hoppet og sånt sammen med vennene mine. De folka som sto bak og litt forran bare sto der. Skulle tro de hadde sett ett spøkelse sånn som de sto. Sto helt stille under alle sangene.

7334301[/snapback]

Det merka jeg og... Komisk :roll: Måtte presse meg langt inn i mengden for og komme fram til der det virkelig var liv. Men når jeg først kom meg dit tok det virkelig av! :w00t:

7341076[/snapback]

Ikke alle er det for å herje, vet du. Noen vil heller nyte musikken enn å hoppe og tulle.

Lenke til kommentar
Måtte presse meg langt inn i mengden for og komme fram til der det virkelig var liv. Men når jeg først kom meg dit tok det virkelig av! :w00t:

7341076[/snapback]

Du er altså en av de som ødelegger for andre ved å skulle knuse deg fram etter at konserten har startet isteden for å møte tidlig opp for å komme foran? Værste jeg vet om. Skal du stå foran, kom tidlig. Om du ikke gidder det, stå bak. Hater all den intense knuffinga sånt skaper.

Lenke til kommentar

Min opplevelse :)

*Vi kom nokskå tidlig så vi sto vel en 10-15 meter unna scenen.

*Hadde ikke hørt så mye fra Trivium fra før, men de var bra :p

*Men det blei jo noe helt anna når maiden kom og salen virkelig tok av.

*Hadde det helt fett og sang med på de aler fleste sangene :)

*På det legacy gikk vi ut av "ringen" eller hva jeg skal kalle den greia for og skaffe noe og drikke. Blei tørste vi og gitt.

Min første ordentlige konstert og kan ikke si jeg blei skuffe ;)

Glede seg til 2008 :dribble:

Lenke til kommentar
Min opplevelse  :)

*Vi kom nokskå tidlig så vi sto vel en 10-15 meter unna scenen.

*Hadde ikke hørt så mye fra Trivium fra før, men de var bra  :p

*Men det blei jo noe helt anna når maiden kom og salen virkelig tok av.

*Hadde det helt fett og sang med på de aler fleste sangene :)

*På det legacy gikk vi ut av "ringen" eller hva jeg skal kalle den greia for og skaffe noe og drikke. Blei tørste vi og gitt.

Min første ordentlige konstert og kan ikke si jeg blei skuffe ;)

Glede seg til 2008  :dribble:

7344570[/snapback]

Satser på dette blir en fet konsert ja. Synd at tråden for de som skal på konsert ble stengt. Det finnes faktisk flere byer i Norge enn oslo.

Lenke til kommentar
Gleder meg til i morgen ja =) Får ta med meg noe vann inn så jeg ikke blir dehydrert. Får man ta med kamera inn, eller må jeg ta med 2 så jeg kan levere fra meg det ene? ;)

7340350[/snapback]

Du kan nok ikke ta med kamera, det var ikke lov i vallhall hvertfall. Men du klarer sikkert å gjemme det.

Syntes det var skikkelig tøft med den store "robotten"(hva var det egentlig? selv tror jeg det var ett eller flere mennesker inni den som styrte)

7340366[/snapback]

Det var eddie! Det er liksom "figuren" til Iron Maiden (sikkert noen som kan forklare bedre enn meg). Må jo ha vært en person på stylter eller noe sånt inni den.

7340612[/snapback]

Maskot ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg til i morgen ja =) Får ta med meg noe vann inn så jeg ikke blir dehydrert. Får man ta med kamera inn, eller må jeg ta med 2 så jeg kan levere fra meg det ene? ;)

7340350[/snapback]

Du kan nok ikke ta med kamera, det var ikke lov i vallhall hvertfall. Men du klarer sikkert å gjemme det.

Syntes det var skikkelig tøft med den store "robotten"(hva var det egentlig? selv tror jeg det var ett eller flere mennesker inni den som styrte)

7340366[/snapback]

Det var eddie! Det er liksom "figuren" til Iron Maiden (sikkert noen som kan forklare bedre enn meg). Må jo ha vært en person på stylter eller noe sånt inni den.

7340612[/snapback]

Maskot ;)

7345475[/snapback]

Det varn Eddie i egen person det vettu, de pleier å ha med han på konsertene, styres av en person inni der. Du kan også se han på f.eks. opptak av Rock in Rio-konserten, der kommer Ed frem på scenen også, litt arti når den ene av gutta tar helt av da :p

Og, konserten i Vallhall var _KONGE_. Var virkelig verdt ca. 13 timer i tog :thumbup:

Lenke til kommentar

Denne konserten toppet, om mulig, konserten jeg så i spektrum i fjor sommer. Det var bare så sinnsykt bra. Det nye albumet passer perfekt live, og en topping av fem klassikere... Altså, kan det bli bedre.

Jeg skal på konsertene i Milano også, om litt over en uke. Gleder meg noe helt forjævlig.

Konserten i 2008 skal jeg også garantert på! Weehu!

Lenke til kommentar

Fikk tatt noen bilder fra konserten (i varierende kvalitet) jeg og :) si fra hvis du ser deg selv da :p

masse folk før trivium

settet til trivium

flere folk (rass kvalitet)

maiden på scenen

Publikum under konserten fra mitt ståsted

eddie i kanon!

tja kansje ikke tidenes bilder men får funke :p

jeg hadde det dritgøy og likte konserten ^^

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...