Kultom Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Sistgang i Spektrum hadde jeg sitteplasser. Denne gangen var jo 15meter fra scenen i en flokk med åpenlyst maiden frelste konsert mennesker. Hvem som helst kunne spilt egentlig uansett hadde det utrolig fett på gulvet der. Maiden var fantastiske, Eddie Tanksen var kul. Jeg elsker det nye albummet, og som sikkert de fleste kan jeg alle de gamle slagerne utenatt og sang med som faen. Utslitt stemmebånd, støl i rygg armer og ben, aldri lukta så barskt når jeg kom hjem til dama før men så inn i helvete så bra konsert. 2008, stadion konsert med maiden, tør jeg drømme? Edit: Beste sanger, For the greater good of God / Hallow be thy Name. Endret 22. november 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vel, jeg har sett mang en emo med camoklær og arr etter selvskading oppover armene. :/ 7337221[/snapback] --- Regner med at det blir stadion konsert i 2008. Dickinson sa det skulle bli betydlig større. Private Norwegian Maiden Party Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dere snakker om folk som besvimte - jeg stod helt fremst og det var minst seks stykker som besvimte. Samt at tre av kameratene mine måtte løftes ut for ikke å bli klemt ihjel, hehe. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noen andre enn meg som sto rundt der noen kasta opp? Lå masse spy på gulvet og dannet seg en sirkel rundt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Jeg sto nesten rett bak han ene som kasta opp. Det var unødvendig. edit: Ja, Corpsegrinder er mann ^^ Endret 22. november 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Edel Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg sto nesten rett bak han ene som kasta opp. Det var unødvendig. 7338542[/snapback] Bedre bak enn før... :!: Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg sto nesten rett bak han ene som kasta opp. Det var unødvendig. edit: Ja, Corpsegrinder er mann ^^ 7338542[/snapback] Jeg sto like ved jeg også.. Da så jeg deg sikkert ^^ Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Iron Maiden vant slaget om Vallhall! Dagbladets anmeldelse av konserten Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ahh *glede seg til torsdag* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 De fortjente den 5eren, men ikke noe 6 denne gangen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 De fortjente den 5eren, men ikke noe 6 denne gangen. 7339527[/snapback] Om jeg ikke husker feil fikk de 5 sist gang også. Er det noen som har flere anmeldelser? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tenkte på karakter fra min side jeg Lenke til kommentar
Brilla Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 VG ga konserten terningkast 6. Skjønner egentlig ikke hvorfor Dagbladet ga den en 5'er, de har jo ikke skrevet noe negativt om den. Men uannsett så var konserten meget bra og heavy. Håper de spiller på Ullevaal neste gang, da kan de vel samle nesten 30000 vil jeg tro. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Aftenposten ga karakter 5. Det står ikke på den siden, men det sto i aften-utgaven i dag. Ligger vg sin anmeldelse på nett? Jeg fant den ikke. Noen som vet hvor de skal spille neste gang? Er Valle Hovin aktuelt? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tror det blir valle hovin. Er jo sommer og varmt ute da. Og da hadde jo Valle hovin passa bra? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Eit lite sidesprang her, kva er den største konserten som har blitt haldt i Norge? Altså den som har hatt flest tilskodarar. Endret 22. november 2006 av Zeph Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Gleder meg til i morgen ja =) Får ta med meg noe vann inn så jeg ikke blir dehydrert. Får man ta med kamera inn, eller må jeg ta med 2 så jeg kan levere fra meg det ene? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Eit lite sidesprang her, kva er den største konserten som har blitt haldt i Norge? Altså den som har hatt flest tilskodarar. 7340183[/snapback] Tror det var gratiskonserten med Aha i oslo i fjor med 100 000 tilskuere. (Tror iallefall den var i oslo i fjor og at det var med Aha! Mye jeg var usikker på gitt men det var iallefall 100 000 tilskuere!) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 etter min mening funket det bra å spille hele "A Matter of Life and Death".... Selv har jeg ikke vært på maiden konsert før og hadde derfor likt bedre om de spillte de "beste" fra hvert album, men det er klart at Maiden selv blir lei av å spille det samme hver gang... Personlig syntes "A Matter of Life and Death" er et veldig godt album og hadde derfor ikke noe imot spillelisten. Det er vell det albumet jeg har hørt mest på i høst og kan derfor, mange av sangene som gjorde at konserten ble enda bedre... Syntes det var skikkelig tøft med den store "robotten"(hva var det egentlig? selv tror jeg det var ett eller flere mennesker inni den som styrte) Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Gleder meg til i morgen ja =) Får ta med meg noe vann inn så jeg ikke blir dehydrert. Får man ta med kamera inn, eller må jeg ta med 2 så jeg kan levere fra meg det ene? 7340350[/snapback] Du kan nok ikke ta med kamera, det var ikke lov i vallhall hvertfall. Men du klarer sikkert å gjemme det. Syntes det var skikkelig tøft med den store "robotten"(hva var det egentlig? selv tror jeg det var ett eller flere mennesker inni den som styrte) 7340366[/snapback] Det var eddie! Det er liksom "figuren" til Iron Maiden (sikkert noen som kan forklare bedre enn meg). Må jo ha vært en person på stylter eller noe sånt inni den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå