magnus90 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Syns det var ganske bra, men The Unholy Alliance var bedre. Fear of the Dark og hallowed by thy name var bra av klassikerene. Fra AMOLAD var These colours don't run og The greater good of god bra totalt: 8/10 Likte Trivium, men de var jævla unge de kunne nesten vært sønnene til gutta i Maiden Lenke til kommentar
Discoute Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg var rundt 10 meter fra scenen under hele konserten, så fikk med meg det meste, de høye jævlene var ikke tilstede foran meg. Ellers syns jeg konserten var dritbra, syns igrunn det nye albumet er ganske bra. Men det var de gamle sangene som selvfølgelig tok helt av. Den eneste negative tingen var det faktum at jeg holdt på å dø av dehydrering. Men det var faen meg vært det! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Haha, samme her. Jeg holdt også på å dø av dehydrering Her er et bilde av plekterne til Adrian Smith, og en av strengene jeg har fra Janick Gers' gitar. Alt ble brukt i Gøteborg dagen før! Alt er så klart rammet inn. http://bildr.no/image/21184.jpeg Endret 22. november 2006 av Aylars Lenke til kommentar
Crex Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg synes konserten var råbra! jeg har ikke vært maiden fan lenge.. 4 måneder eller no. uanset den konserten var helt genial... Jeg er klar for sommeren 2008 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) var min første maiden-konsert, og var en helt utrolig opplevelse som nevnt over var det utrolig stemning når Fear of the dark ble spilt var utrolig gøy, også gøy å se reaksjonen til Bruce når det var så enormt trøkk på Fear fra amolad synes jeg The reincarnation of Benjamin Breeg og Lord of light er best, og de tok av på konserten. men var litt traust stemning når Trivium spilte da, sikkert fordi alle ventet på maiden *vokalisten i Trivium: "bang you heads Oslo!".......[insert total silence here]* Endret 22. november 2006 av Spazz Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hehe, var liv i det her publikumet da. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=113456 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) shizz kebab skrev: Hehe, var liv i det her publikumet da. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=113456 7336602[/snapback] åååh. det var lenge før konserten begynte. det var imens vi gikk inn. Dette er imens de spiller: Endret 19. september 2023 av TSP fjernet bilde Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tror forresten jeg så Nyhus på BodyMap i går også 7334973[/snapback] Neppe, for jeg var ikke innom BodyMap i går Konserten var veldig bra, men det ble litt mye A Matter of Life and Death til og med for meg. Men det tok av på da de fyrte igang klassikerne. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er så surt at Bodymap er så emo-butikk. det skulle helle bare a vert en rocka klesbutikk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Butikken er elendig. Det er mer poprock klær enn metall. Ble veldig skuffa første gang jeg var der. Eneste lyspunktet var OMC tskjorte. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) i 2. etarse er det mye fete gansere og trøyer da. og kammo-bukser. ..men la oss komme tilbake on topic Endret 22. november 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Harry nestenemotøy? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har lagt ut MANGE bilder jeg tok med mobilen på 1. post. sjekk det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 hva synes dere om bildene? Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kult at dere som har bilder legger ut disse. Oppfordrer alle andre til også å legge ut bilder her. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg var der. Ca 4-5 meter unna scenen. Jeg synes plassen min var helt fin. På trivium så var det forferdelig mye dytting, noe jeg synes ødelegger. Men på Maiden oppførte folk seg heldigvis fint. Jeg er hes og har øresus merker jeg Er også driitstøl i beina etter all hoppingen 7334278[/snapback] På Trivium skulle det jo også være dytting. Det er jo en del av opplevelsen! Beast, The Trooper og Run to the Hills! 7334326[/snapback] joa. Men når det til tider var så mye at man kunne velte så er det jo ikke så artig... Da kommer man ikke opp igjen vet jeg! Da blir man trampa ihjel. 7334693[/snapback] Nå er det ikke veldig lett å velte, med tanke på at folk står tett i tett i tett og ikke har sjans til å bevege på seg! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 folk klarer da fint å velte. ei rett bak meg besvimte, og hu gikk i bakken før noen tok med henne vekk Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Harry nestenemotøy? 7336771[/snapback] Cmao-bukse er ikke mye nesten-emo Sto foran og blei übersliten! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vel, jeg har sett mang en emo med camoklær og arr etter selvskading oppover armene. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå