Gå til innhold

ktivér signatur?

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det var ganske bra, men The Unholy Alliance var bedre. Fear of the Dark og hallowed by thy name var bra av klassikerene. Fra AMOLAD var These colours don't run og The greater good of god bra :) totalt: 8/10

Likte Trivium, men de var jævla unge :hmm: de kunne nesten vært sønnene til gutta i Maiden :)

Lenke til kommentar

Jeg var rundt 10 meter fra scenen under hele konserten, så fikk med meg det meste, de høye jævlene var ikke tilstede foran meg.

Ellers syns jeg konserten var dritbra, syns igrunn det nye albumet er ganske bra. Men det var de gamle sangene som selvfølgelig tok helt av.

Den eneste negative tingen var det faktum at jeg holdt på å dø av dehydrering. Men det var faen meg vært det! :)

Lenke til kommentar

var min første maiden-konsert, og var en helt utrolig opplevelse :) som nevnt over var det utrolig stemning når Fear of the dark ble spilt :love: var utrolig gøy, også gøy å se reaksjonen til Bruce når det var så enormt trøkk på Fear :) fra amolad synes jeg The reincarnation of Benjamin Breeg og Lord of light er best, og de tok av på konserten. men var litt traust stemning når Trivium spilte da, sikkert fordi alle ventet på maiden ;)

*vokalisten i Trivium: "bang you heads Oslo!".......[insert total silence here]*

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Jeg var der. Ca 4-5 meter unna scenen. Jeg synes plassen min var helt fin. På trivium så var det forferdelig mye dytting, noe jeg synes ødelegger.  Men på Maiden oppførte folk seg heldigvis fint. Jeg er hes og har øresus merker jeg :p

Er også driitstøl i beina etter all hoppingen :D

7334278[/snapback]

På Trivium skulle det jo også være dytting. Det er jo en del av opplevelsen!

Beast, The Trooper og Run to the Hills!

7334326[/snapback]

joa. Men når det til tider var så mye at man kunne velte så er det jo ikke så artig... Da kommer man ikke opp igjen vet jeg! Da blir man trampa ihjel.

7334693[/snapback]

Nå er det ikke veldig lett å velte, med tanke på at folk står tett i tett i tett og ikke har sjans til å bevege på seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...