HolgerL Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg og sikkert mange andre er i beit for julegaveideer til både andre og sin egen ønskeliste. Kom med deres julegavetips! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Til Mor: - Øredobber - Smykke - Sølvtøy - Broderier - Duk - Datakurs Til Far: - Lue - Hansker/votter - Lommelærke - Slirekniv - Dvd? - Gratis bensin/diesel i noen uker Til Søster: - Har ikke peiling, sliter enda med denne Til Bror: - Dvd - Musikk - Klær - Ullvangsokker Er noelunde slik jeg har tenkt å få frem når jeg kjøper gaver i år. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Til jenten: -Minihøyttaleranlegg til bærbar PC -Smykker i samme stil som de hun allerede har -Fancy kosmetikkprodukter hun ikke har Til gutten: -Tegneserieabonnement -Høykvalitets headsett -Kontorstol Til foreldrene: -Musikk-DVD med deres gamle favorittartister -Laserprinter for deres eposter og dokumenter -DVD-brenner for digitale fotografier -Fotoprinter for de samme fotografiene -Stativ til kameraet deres -Minnebrikke til kameraet deres Endret 22. november 2006 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Til alle, såvel barnebarn som bestemor: Nintendo Wii. Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 En rubiks kube til hvert av familiemedlemmene. Da blir sikkert alle glade - eller sure De trenger hvertfall ingen flere gaver, de trenger all sin tid på den fordømte kuben Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har brukt så mye penger på meg selv i det siste, så i år får familien glede seg over hjemmespikkede gaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå