Lakus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skal låne disse to spille i noen dager av en komis, og jeg har bestemt meg for å gjennomføre begge to innen jeg må levere de tilbake, det betyr at jeg trenger no hjelp fra en walkthru eller forum-brukernes egne tips å triks! Noen som hadde giddi å backa opp litt her? Han trodde ikke jeg kom til å greie det... skal vise han jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Du gjør deg selv en tjeneste om du bare sløyfer Full Auto helt, er et av de værste spillene til X360 sålangt. Det er ihvertfall min erfaring, og jeg har en rimelig stor spillsamling til mine X360. Endret 22. november 2006 av qoutor Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er ganske enig med quotor, Full Auto er nesten en skam for 360 etter min mening... men uansett, hva med og bruke den geniale oppfinnelsen Google ? eller gamefaqs.com Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Er ganske enig med quotor, Full Auto er nesten en skam for 360 etter min mening... men uansett, hva med og bruke den geniale oppfinnelsen Google ? eller gamefaqs.com Ok, da orker jeg ikke spille Full Auto. Hva med at du bruker den geniale hjernen din til å forstå at jeg spurte etter tpis fra forumsbrukerne til spillet, og om steder med bra walkthrough's.... Veit at disse to sidene har walktrhougs da Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 trenger ikke være så frekk! men uansett, synes gamefaqs.com har ganske bra tips & faqs jeg da men... Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hmm... Er du blitt lei av å bli eid i GeOW? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Hmm... Er du blitt lei av å bli eid i GeOW? Blir ikke eid, men bruker bare litt tid på å varme opp! Så det så Men jeg har jo bare spillene i noen dager, å jeg vil igjennom ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå