Bautastein Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Er det noen som har streamet denne kampen eller vet hvor jeg kan få tak i den? Jeg har lyst til å lage en Carew vs Real Madrid Compilation. Etter å ha sett dagens kamp vet jeg om MYE materiale jeg kan bruke (i tillegg til tidligere kamper mot Real Madrid). Fantastisk av Carewinho i dag. Endret 21. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har ikke noe opptak fra kampen, men jeg må bare få sagt at Carew var simpelthen fantastisk i dag. Selv om han var noe heldig i enkelte situasjoner så HERJET han med Cannavaro og resten av Reals forsvar. Herlig å se lille-John tilbake i storslag. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kan se hva jeg finner =) mener en kamerat cappet kampen Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kan se hva jeg finner =) mener en kamerat cappet kampen 7339531[/snapback] Ja, det mener du nok!! Du din tullegutt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er godt å sjå at Carew er tilbake i form, han hadde jo ein pangåpning i Lyon, så gjekk det litt nedover, sleit med skade og fekk lite speletid. I det siste har han verkeleg vist seg som ein klassespiss, både på landslag og klubblag. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er godt å sjå at Carew er tilbake i form, han hadde jo ein pangåpning i Lyon, så gjekk det litt nedover, sleit med skade og fekk lite speletid. I det siste har han verkeleg vist seg som ein klassespiss, både på landslag og klubblag. 7339546[/snapback] Klasse å klasse. Men det største problemet hans er at han ikke klarer å motivere seg nok til mindre kamper. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Med Cannavaro i storform hadde ikke Carew hatt en sjangs. Dessverre ser det ut til at verdens beste midtstopper (og kanskje spiller generelt?) har et CL-syndrom. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Jeg fant en som hadde laget en slik video som jeg tenkte meg, dessverre har han brukt helt jævlig musikk, derfor la jeg ut en nye en med noe halvveis grei musikk jeg hadde på pcen. Skal se om jeg får streamet den og skiftet til en annen musikk. Endret 29. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 NYDELIG spilt av Carew i den kampen der, beste jeg ever har sett han, nesten beste norske prestasjonen jeg har sett ever. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) La ut på youtube på nytt med litt bedre musikk i allefall. Satser på en litt mer sensasjonell overskrift for å få flere views. Endret 29. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå