Gå til innhold

Hva driver New-Line C. med? Man kaster ikke Peter!


RamGuy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var under inntrykk at du hatet verdenen til Tolkien jeg Steffy. Kan en ny regissør endre det?

7345664[/snapback]

Hvis du har sett noen av filmene til Tony Scott, så vil du forstå hvorfor Hobbiten hadde blitt tidenes film hvis han sto bak. Man on Fire/Domino-stilen hadde kledd Midgard.

7346355[/snapback]

 

Tony hadde ødelagt hele filmen. Tony har en lei tendens til å pøse på med alle mulige slags effekter. Klarer ikke å se en eneste av Tony's nyere filmer uten å ende opp med en uutholdelig hodepine av alle effektene. I tillegg så gjør de det meget vanskelig å følge med på handlingen i filmene. Etter å ha sett man on fire så var det eneste jeg tenkte på hvor utrolig mye dritteffekter han hadde greid å presse inn i filmen. Det samme gjelder det lille jeg orket å se av domino.

Så Tony stilen hadde definitivt IKKE passet midgard.

 

Med Ridley derimot så kunne det ha blitt litt spennende. Hadde nok ikke passet LOTR stemningen egntlig, men det kunne blitt artig å se hvordan han hadde løst oppgaven.

Lenke til kommentar
Tony hadde ødelagt hele filmen. Tony har en lei tendens til å pøse på med alle mulige slags effekter. Klarer ikke å se en eneste av Tony's nyere filmer uten å ende opp med en uutholdelig hodepine av alle effektene. I tillegg så gjør de det meget vanskelig å følge med på handlingen i filmene. Etter å ha sett man on fire så var det eneste jeg tenkte på hvor utrolig mye dritteffekter han hadde greid å presse inn i filmen. Det samme gjelder det lille jeg orket å se av domino.

Så Tony stilen hadde definitivt IKKE passet midgard.

 

7381768[/snapback]

Det er jo nettopp det Ringenes Herre trenger, litt pang! Litt swooshing og knallfarger og Tom Waits/Christopher Walken-cameos. Jeg vil se ham lage en film med handling for en gangs skyld. <3

Lenke til kommentar
Så latterlig å lese at folk dømmer filmen nord og ned av den ene grunn at Peter Jackson ikke skal regissere den. Det finnes faktisk andre gode regissører der ute. Peter Jackson gjorde ikke en så god jobb med Ringenes Herre.

 

Noen som vet noe mer om denne Ringenes Herre-prequelen det er snakk om forresten?

7388237[/snapback]

Jeg kan egentlig forstå dem. Hvis en regissør står bak 3 av de forrige filmene om temaet, og stiller seg villig til å regissere den siste, men ikke får lov pga økonomiske årsaker, så er det verdt å bli sur for. Dette gjelder spesielt RH-filmene, som folk flest virker til å like. Personlig hadde jeg sett Hobbiten hvis en god regissør fikk oppgaven, men oppfølgere med nye regissører går sjeldent bra.

Lenke til kommentar

Klart jeg kommer til å se filmen selv om PJ ikke lager den, men siden dette vil skje pga pengegriske anti-kulturelle produksjonsselskaper så kommer jeg til å laste ned filmen. Og ikke bruke noen penger på den.

 

Med en så utbredt piratvirksomhet verden har i dag kan vi forbrukere få veldig mye makt hvis vi hadde klart å slå organisere oss litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...