Gå til innhold

GeoW - Turnering?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer for litt spilling sammen først før lagene evt "blir faste". Greit å få en feeling for hvem de andre er og hvem man er mest kompatibel med både i personlighet og tidsskjema før man nagler faste lag. :)

 

EDIT: En ting til. Faste lag er moro, men i utgangspunktet greiest for en del av oss å alltid kunne bare slenge seg på et "pickup-team". Bør være muligheter for begge deler uansett. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Er med jeg også, sorry for at jeg ikke fikk vært med i går.. Hehe, men jeg kan ikke bare kaste dama ut av stua heller :)

 

Stickynade er morsomt, husker så godt jeg spilte med noen amerikanere som nok var litt flinkere enn meg (de har jo hatt spillet lenger også! ;)).. Han ene drev med stickynade'n hele tida, og hver gang tok jeg en roll mot han, og tok han med meg.. til slutt hørte jeg bare et sukk, og "Carl.. We're gonna be doing this all night, aren't we."

 

:D

 

Aldersbestemte lag kan være fint. Ellers er høres resten bra ut for meg.

Slenger ut gamertag'n min igjen: GrrCarl

Endret av websheriff
Lenke til kommentar
Er flere her på forumet som spiller sammen nærmest daglig, så det blir nok ikke noe problem å bli kjent med folk først. Bare å legge til en haug med gmaertags fra GeOW-gamertag-tråden :)

7349524[/snapback]

 

Problemet mitt er at jeg har over 70 GoW-dudes i friends-lista, og spiller (med noen unntak) med forskjellige hver kveld. Dere går i ett foreløpig. :D

Lenke til kommentar
Har startet å lege en slik side.  Kommer tilbake med link når den har fått litt funksjonalitet.

7347964[/snapback]

Høres veldig bra ut. Supert initiativ :love:

 

Ser fram til at dette kan bli veldig bra. :thumbup:

7348796[/snapback]

 

Har en del jobb framover så det er litt begrenset hvor mye jeg klarer å få gjort de neste dagene. Uansett, arbeidet med siden er i allefall i gang. Kom gjerne med ideer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg bringer denne tråden frem igjen! Ble disse konkurransene gjennomført? Høres intressant ut. Når det var snakk om dette var jeg fortsatt ung og dum og visste ikke hva GeoW var. Når er jeg gammel og klok og klar for å kicke ass! Hvem vil bli med i Team Gastaa? :!: :dribble::D:tease::w00t::thumbup:

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...