LordShaft Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Har startet å lege en slik side. Kommer tilbake med link når den har fått litt funksjonalitet. 7347964[/snapback] Høres veldig bra ut. Supert initiativ Ser fram til at dette kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 håper vi blir nok folk til at vi har nok folk til ha noen faste lag som spiller fast sammen og når vi har et gøy så er det samme hvem som er på lag. Men hvis vi lager vårt eget ranking system så hadde det vært artig med best team også Bare en liten ide`, hva mener folk om det? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Stemmer for litt spilling sammen først før lagene evt "blir faste". Greit å få en feeling for hvem de andre er og hvem man er mest kompatibel med både i personlighet og tidsskjema før man nagler faste lag. EDIT: En ting til. Faste lag er moro, men i utgangspunktet greiest for en del av oss å alltid kunne bare slenge seg på et "pickup-team". Bør være muligheter for begge deler uansett. Endret 24. november 2006 av thomanil Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Er med jeg også, sorry for at jeg ikke fikk vært med i går.. Hehe, men jeg kan ikke bare kaste dama ut av stua heller Stickynade er morsomt, husker så godt jeg spilte med noen amerikanere som nok var litt flinkere enn meg (de har jo hatt spillet lenger også! ).. Han ene drev med stickynade'n hele tida, og hver gang tok jeg en roll mot han, og tok han med meg.. til slutt hørte jeg bare et sukk, og "Carl.. We're gonna be doing this all night, aren't we." Aldersbestemte lag kan være fint. Ellers er høres resten bra ut for meg. Slenger ut gamertag'n min igjen: GrrCarl Endret 24. november 2006 av websheriff Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er enig i at vi burde bli kjent med hverandre før vi lager faste lag, men ellers er dette et flott initiativ! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er flere her på forumet som spiller sammen nærmest daglig, så det blir nok ikke noe problem å bli kjent med folk først. Bare å legge til en haug med gmaertags fra GeOW-gamertag-tråden Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er flere her på forumet som spiller sammen nærmest daglig, så det blir nok ikke noe problem å bli kjent med folk først. Bare å legge til en haug med gmaertags fra GeOW-gamertag-tråden 7349524[/snapback] Problemet mitt er at jeg har over 70 GoW-dudes i friends-lista, og spiller (med noen unntak) med forskjellige hver kveld. Dere går i ett foreløpig. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Eg er med eg også GT: HolyOle Bånn Gass!! Lenke til kommentar
Besseggen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg er med. Gamertag er "Skjerve" Lenke til kommentar
Freezar Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg er også med på en eventuell turnering. Gamertag: Freezar. Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har startet å lege en slik side. Kommer tilbake med link når den har fått litt funksjonalitet. 7347964[/snapback] Høres veldig bra ut. Supert initiativ Ser fram til at dette kan bli veldig bra. 7348796[/snapback] Har en del jobb framover så det er litt begrenset hvor mye jeg klarer å få gjort de neste dagene. Uansett, arbeidet med siden er i allefall i gang. Kom gjerne med ideer. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg bringer denne tråden frem igjen! Ble disse konkurransene gjennomført? Høres intressant ut. Når det var snakk om dette var jeg fortsatt ung og dum og visste ikke hva GeoW var. Når er jeg gammel og klok og klar for å kicke ass! Hvem vil bli med i Team Gastaa? :!: Endret 15. januar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Denne tråden hadde jeg helt glemt Dette er jo kanskje noe vi burde ta tak i igjen. Vi begynner jo å bli en god gjeng som samles hver kveld. Hadde vært digg å fått Team Chrissj, Team Pinata og resten av jentene med i en gamer.no turnering Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kunne de som jobber 5 skiftsplan,har uregelmessig dognrytme og maa spille deretter faa sin egen Liga >P Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ja det skal vi alltids klare å få til mala Blir jo pallplass uansett hvordan du vrir på det da Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er down jeg! *fjortentegn* Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Åssen gikk det med den siden forresten? Ble det noe av? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er med jeg å! Are Bergin Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er veldig gira. Lei av amerikanskje drittunger. Gamertag: jakoozie89 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hadde vært digg å fått Team Chrissj, Team Pinata og resten av jentene med i en gamer.no turnering Er med! Team Chrissj Yarrrrrrr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå