Gå til innhold

GeoW - Turnering?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er grusomt dårleg- men hey! Alle lag treng ei skyteskive, som kan gå først og finne ut kvar fienden er ;)

 

gamertag: Gaz West

 

Count me in!

 

PS. Trådstarter skulle laga ei liste over kven som er med i første post.

 

 

post-84194-1164188204_thumb.gif

Her kosar me xboys oss med online speling til den store gullmedalje - kva gjer PS-gutta på då? spelar dei? OH SNAP! Dei må venta til Mars!

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Jeg har hatt litt problemer med Live de siste dagene, men tror det var relatert til at jeg satte passkey. Men jeg er som regel alltid klar for en invite på EddiJoJo.

 

Hvis dette blir en feel-good, og ikke så høytidelig stemning så er jeg garantert med. Jeg er som mange andre her en komplett nub, men så lenge vi ikke har noen som skriker og hoier og kaller folk for idioter så er det bare gøy. Spilte litt med OoMariusoO GoN, OwnedToast GoN og Gunblade GoN tidligere, og selv om jeg ikke imponerte noen (tror jeg) så var det utrolig morsomt :) Mye latter :)

 

Så, konklusjon. Blir det en slik turnering stiller jeg opp.

Lenke til kommentar
PS. Trådstarter skulle laga ei liste over kven som er med i første post.

7335093[/snapback]

Poenget med denne tråden var å finne ut hvordan vi skulle gjøre det, hva folk ville ha.

 

Og som det ser ut til nå, med de som har svart. Heller det helt klart mot ei "Fun" turnering. (Kanskje vi skal kalle den "Fun-Light" eller "Gøy Utensukker" ;) )

 

Men tenkte jeg skulle få enda litt mer svar ettersom denne tråden ikke er så gammel!

Det vil også bli laget en egen tråd der det bare skal skrives inn Gamertag og Alder :innocent:

Lenke til kommentar
Ah! Dette støttes fullt ut.

 

Når det gjelder lag og slik så er jeg forsåvidt enig i at det kan bli en del horing. Men det er jo greit å ha et fast lag, slik at en kan finne taktikker på banene. Det er når et lag prater og kommuniserer godt at spillet kommer i sitt virkelige ess.

 

Det hadde vært greit om lagene kunne valgt ut baner og tid i sammen. Men som Tøffli sier, så er det nok i helgene folk flest har tid til å spille.

 

Ellers håper jeg at vi får satt i gang en turnering :thumbup:

7333977[/snapback]

 

Tiltres!! Taktikk her er viktig, og ville være artig å ha muligheten til å trene inn ekte samhandling ;)

Lenke til kommentar

Hva med å lage en side hvor man kan:

 

- Registrere seg som bruker (vanlig bruker eller superbruker)

Forskjellen er at superbrukere kan arrangere turneringer. Her må man blant annet registrere xbox-nicket sitt (gamertag eller hva det nå heter).

 

- Superbrukere kan arrangere turnering.

Starte ny turnering enten helt åpen (for alle), lukket (med passord) eller kun for inviterte (brukere velges av arrangøren). Her kan man også velge om det skal være random lag eller ikke og hvor mange spillere som skal kunne være med.

 

- Vanlige brukere kan melde seg på turneringer.

 

- Arrangøren av turneringen har alt ansvar for å oppdatere hvilke lag som går videre (hvilke lag som møter hvem er random). Hvert lag har en kontakt-person som har ansvar for å få alle på laget inn i gamet, samt rapportere til arrangøren hvem som vant. Her kan man kontakte hverandre over Live. Alle som vil kan være kontakt-person.

 

Dette er bare noen ideer. Si hva dere synes om dette og kom gjerne med flere ideer.

Lenke til kommentar

Det er slettes ingen dum ide det der altså Frezz. Men er det noen her som har tid og kunnskaper til å lage en slik side? Det trengs jo ikke noe stort designmessig,og heller trengs det jo ikke akkurat å kjøpes noen adresse til siden, så det ville vel ikke tatt så veldig lang tid. Men selv har jeg ikke peiling på slikt, så jeg er i allefall utelukket.

 

Men hva med en liten konkurranse nå til helgen da? Dersom man lister opp de som ønsker å bli med, er det jo ikke umulig med en liten match :)

 

Edit: Etter en kjapp opptelling er det rundt 20stk+ som vil bli med på denne turneringen, og det kan jo bli nokså lovende :thumbup:

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...