Gå til innhold

GeoW - Turnering?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Tanken bak denne tråden var å finne ut om det er interesse av å ha ei lita GeoW turnering på bruket?

 

Her er noen ideer også kan vi ha ei idemyldring om hvordan vi syns dette bør være også lager vi ett skikkelig oppsett!

 

- Aldersbestemte lag?

- Random lag, så vi slipper "horing" og får mere morro?

- Tid på døgent eventuellt dager som passer best? (helga kanskje?)

- Noen utvalgte baner eller bare random det også?

- Premie eller bare prestige innad på forumet?

- osv osv

 

Kom med ideer gutter og jenter.

 

Jeg har troa på at dette kan bli riktig show :love:

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagene syntest jeg det er best å kunne bestemme selv. Slik at man kan spille med folk man vet man kan stole på, slik at man slipper frustrasjon over at lagkameratene er uenig med deg.

 

Og tidene syntest jeg er best i helgene, da man har mye bedre tid. Etter disse turneringene er det jo mulig at folk vil fortsette å spille når det først er så mange norske som vil spille, og det er jo alltid hyggelig å sitte lenge oppe i helgene :)

 

Gridlock er jo en passende bane til dette her, men mange andre baner er også velegnede. Men syntest det er en fin ting å kunne velge hvilken bane man vil spille

 

Ser uansett frem til dette her

Lenke til kommentar

Jeg spiller selv i klan (Css og BF2, tidligere DC)

 

Så jeg har en del klankamper på rompa, men vil vi at dette skal bli for seriøst? Eller skal vi prøve å kjøre skikkelig stil?

 

Jeg så for meg å få rekrutere litt folk, ikke slik at folk blir redd for å være med for at noen er Sinnsykt mye bedre en andre.

Klart vi kan sikkert utvikle dette etterhvert, men jeg har ingen problem med å være på lag med masse løssluppene høns :!:

 

Viktigste er at vi har det gøy og at folk er sugen på å være med videre! Er jo alt mulig med turneringer andre plasser for de som vil være litt mer seriøs.

Men klart, flertallet bestemmer :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja helt enig!

 

Det må kunne være såpass takhøyde at dette er ei turnering for å vise "alle" at dette spillet er sinnsykt morsomt når en spiller det riktig.

 

Derfor syns jeg vi burde styre unna premier.

 

Da er det mye bedre med prestisje på forumet, beste snipern, beste stickynadern, beste shootgun rambo, beste pistolmann osv hehe.

 

Jeg er helt klart mest fan av at dette skal være sosialt og morro for alle! selv om du er 14 eller 40.

Lenke til kommentar

Sant det... "alvorlige" turneringer kan man ta et annet sted eller annen gang.

Sikkert like morsomt å skrive en liste med alle som kan og vil være med, for deretter å velge lag helt random :)

 

Beste sniper? Aiai, da vet jeg hvem den går til (dere som har spilt med LordFighter vet hva jeg mener)

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar

Ah! Dette støttes fullt ut.

 

Når det gjelder lag og slik så er jeg forsåvidt enig i at det kan bli en del horing. Men det er jo greit å ha et fast lag, slik at en kan finne taktikker på banene. Det er når et lag prater og kommuniserer godt at spillet kommer i sitt virkelige ess.

 

Det hadde vært greit om lagene kunne valgt ut baner og tid i sammen. Men som Tøffli sier, så er det nok i helgene folk flest har tid til å spille.

 

Ellers håper jeg at vi får satt i gang en turnering :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes det høres ut som en artig ide forutsatt at det er mer på gøy enn blodalvor. Hvis det bare er litt "forum-prestisje" som står på spill er vel stemningen mer hyggelig også. :)

Og er enig i at helg sikkert er enklest for mange. Så går det an å bli sittende og spille litt også...

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Ah! Dette støttes fullt ut.

 

Når det gjelder lag og slik så er jeg forsåvidt enig i at det kan bli en del horing. Men det er jo greit å ha et fast lag, slik at en kan finne taktikker på banene. Det er når et lag prater og kommuniserer godt at spillet kommer i sitt virkelige ess.

 

Det hadde vært greit om lagene kunne valgt ut baner og tid i sammen. Men som Tøffli sier, så er det nok i helgene folk flest har tid til å spille.

 

Ellers håper jeg at vi får satt i gang en turnering :thumbup:

7333977[/snapback]

 

Hehe, de gangene vi fikk satt opp server med norske folk i helgen ble jo helt utrolig vellykket :) Bortsett fra noen få problemer med Mic til et par stykker, ble det stort sett en god tone og utrolig artige kamper. Kan vi velge lag er i allefall jeg med på et lag som består av de vi spilte med.

 

Hehe, men jeg får bare håpe at det blir et par kamper i helgen... da jeg ikke har noen mulighet til det i ukedagene :cry:

Lenke til kommentar
Ah! Dette støttes fullt ut.

 

Når det gjelder lag og slik så er jeg forsåvidt enig i at det kan bli en del horing. Men det er jo greit å ha et fast lag, slik at en kan finne taktikker på banene. Det er når et lag prater og kommuniserer godt at spillet kommer i sitt virkelige ess.

 

Det hadde vært greit om lagene kunne valgt ut baner og tid i sammen. Men som Tøffli sier, så er det nok i helgene folk flest har tid til å spille.

 

Ellers håper jeg at vi får satt i gang en turnering :thumbup:

7333977[/snapback]

 

Hehe, de gangene vi fikk satt opp server med norske folk i helgen ble jo helt utrolig vellykket :) Bortsett fra noen få problemer med Mic til et par stykker, ble det stort sett en god tone og utrolig artige kamper. Kan vi velge lag er i allefall jeg med på et lag som består av de vi spilte med.

 

Hehe, men jeg får bare håpe at det blir et par kamper i helgen... da jeg ikke har noen mulighet til det i ukedagene :cry:

7334034[/snapback]

 

Det var skikkelig artig :) (Vi var jo et knall-lag) Flere slike kvelder er i vente!

 

Med tanke på mic-problemer. Sånn som at når vi spiller, og folk joiner underveis så hører de hva vi sier, men vi ikke dem. Det er jo litt kjedelig, men om vi lager en ny session igjen så hører alle hverandre. Vi opplevde det i kveld også :(

Lenke til kommentar

Dette må jeg bare bli med på, er lei av tyskere og irer :!:

nicket mitt: HeAd CoLeCtOr

 

Godt å høre at det er en "ha det gøy"-steming her, blir litt for alvor på noen servere. Dette er uansett et gull-spill på multiplayer-delen og singelplayer-delen...hva mer kan man ønske seg :love:

 

Og kule folk å spille med og mot :)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Ja det med mic'en er noe skikkelig drit!

 

Vi slet med det i hele kveld. Selv om det ikke er noe problem å starte ny session av og til!

 

Få først fram synspunk om hvordan vi vil ha det, også setter vi opp ei liste over alle som vil være med.

 

Jeg foreslår at vi prøver en "ha det mest mulig gøy" turnering først. Også får vi heller ta det derfra.

 

Om folk vil sammarbeide eller springe jojo er helt opp til dem! er jo stort sett det vi gjør alle mann, å vi ser jo hvor suksess det er.

 

Jeg skal søren meg stickynade hele gjengen :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...