Habitats Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Hei igjen Er det ikke det ene, så er det, det andre. Har hatt mitt sennheiser PC160 headset i 2uker nå, og det har fungert bra. Men nå slutter plutselig mikrofonen og virke. Når jeg snakker kommer det ikke noe tegn til lyd, og jeg har dobbelsjekket alt av innstillinger. Jeg har hatt samme problem før med PC150, men ettersom jeg hadde lyst på en oppgradering så kjøre jeg heller et nytt. Og nå sitter jeg her igjen uten lyd. Sjekket på Sennheisers sin FAQ men ble ikke klokere av det. Har prøvd headsetet på 2 forskjellige lyd kort på min hoved PC pluss at jeg har prøvd på 3 andre PC'er, for å være sikker. Har lest noe om at det kan være bryteren på kabelen som kan ha årsaken til problemet, men er ingen elektriker så vet ikke noe mer enn det. Som nevnt har jeg brukt mikrofonen 6timer daglig i over 2 uker nå, uten problemer, den slutter bare plutselig og funke. Ingen påført skade el. Har et nylig innkjøpt X-Fi Platinum lyd kort på hoved PC'en, og alt ser ut til og være riktig stilt inn. Beklager om posten ble rotete, men er litt fortvilet her jeg sitter. På forhånd takk, Patrick Edit: Tok opp en sample av hva jeg hører når jeg bruker mikrofonen - TRYKK HER Endret 21. november 2006 av murfh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå