Gå til innhold

Skal homofile få adoptere ?

Anbefalte innlegg

Det eneste motargumentet jeg kan se, er at barnet kommer til å bli mobbet. Også har vi selvfølgelig det teite argumentet "det er ikke normalt, det er ikke slik det er ment".

Jeg er ikke sikker på hvor jeg selv står i denne saken, hva tror dere om homofil adoptering(både menn og kvinner) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det synes jeg de skal få bestemmer selv.

Det argumentet at de vil bli mobbet, er det jo vi hetrofile som må gjøre noe med... vi som legger opp til mobbingen, ikke de homofile!

Jeg tror homofile/lesbiske kan være vel så gode foreldre som hetrofile, om det er to av samme kjønn spiller nok liten rolle.

Lenke til kommentar

Flere tråder.

Konklusjonen jeg selv uansett er kommet til er at homofile bør vurderes på lik linje med alle andre. Å si at det er barnets beste det gjelder er urettferdig når barn som adopteres i norge eksklusivt kommer fra fattige land, hvor de blir syke, ofte dør i ung alder, og har lite å se frem til i livet. Og dersom den virkelige tanken bak var barnets beste, ja... så... burde vi innføre tvangsadopsjon. 100 barn per nordmann.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
Flere tråder.

Konklusjonen jeg selv uansett er kommet til er at homofile bør vurderes på lik linje med alle andre. Å si at det er barnets beste det gjelder er urettferdig når barn som adopteres i norge eksklusivt kommer fra fattige land, hvor de blir syke, ofte dør i ung alder, og har lite å se frem til i livet. Og dersom den virkelige baktanken var at barnets beste, ja... så... burde vi innføre tvangsadopsjon. 100 barn per nordmann.

7333768[/snapback]

Er en del barn som blir adoptert innad i landet også. Ikke bare fra fattige land. Min generelle mening har jeg nevnt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...