Distrattos Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Selv har jeg aldri vært en riktig "god" leser. Leste bare de bøkene vi måtte ifra skolebiblioteket. Uansett, fikk tak i min første Halo bok for 1 år siden, og bare måttet skaffe de andre. Skaffet meg Warcraft bøkene for ei stund siden, men ikke ferdig ennå. Nå har jeg hørt om Splinter Cell boka, så jeg har tenkt på å kjøpe den, men lurte jeg på om det er noen andre bøker dere vet om som er relatert til spill (Synes at de bøkene har en forklarende historie, samt bra fortelling) Bør helst være engelske (ikke sikker om de oversetter sånne bøker) Lurte også på hvilken internett-sider dere ville ha anbefalt å skaffet dem ifra. Hadde også tenkt på noen Tom Clancy bøker (vet det ikke er han som har lagd alle), lurte også på noen anbefalinger der også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvordan var Warcraft og Halo-bøkene? Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Likte halo bøkene nr. 1 og 3 mest, fordi forklarte om hvordan han ble til Master Chief, og fordi jeg fikk vite historien mellom Halo 1 og 2 spillet. Halo: The flood, er en litt mer detaljert historie av spillet, men allikevel. Har ikke kommet langt i Warcraft bøkene, fordi jeg kjøpte alle tre for ei stund siden, men kattene pisset på den første boka, så jeg måtte kjøpe den på nytt. Husker ikke ifra da, og har ikke fått begynt på nytt pga. skole. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 7334924[/snapback] :!: Men Halo-bøkene virker litt interessante, kanskje jeg skal prøve meg på de en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå