tobbesen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jeg fikk skaffet meg en pc fra skolen den har jo ikke mer enn 64 mB ram, men den duger har ikke ekstra kopi av windows xp, men har en følelse den ikke føler for å kjøre det uansett... hvordan installerer jeg linux? og kan jeg? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 den kjører ett eller annet os, men vet ikke helt... den stopper opp på "getting dynamic ip". Det er lagt PASSORD PÅ BIOS! he#(=)¤/?"#()=¤/ hvordan skal jeg fikse det? ta ut batteriet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ta ut batteriet og test ut ubuntu. Du kunne med fordel oppgradert til 128MB hvis du finner noe gammel ram liggende et eller annet sted. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 neh.. har ikke gammelt ram noe sted... men kanskje jeg klarer å få tak i en pc til i morra... det er sdram 100mhz. prosessoren er en p3 hovedkortet vet jeg ikke, men har agp prosessoren sitter på et slags kort. rimelig gammalt. det sto i et gammalt matrox kort, cd spiller, og diskett lurer litt på hvordan jeg innstalerer ubuntu eller lignende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå