Gjest medlem-105082 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det står "Duct tape" ja.. Men man har jo mange forskjellige kalle navn på denne type tape: "MacGyver tape" - "Duck Tape" - "Sølv Tape" - "Gaffa Tape"... Alle forstår jo hva man mener uansett. 7767575[/snapback] Kan vi holde oss til tema? Vi har diskutert nok hva man sir og hva det heter. Lenke til kommentar
LiZt Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det som ikke kan repareres med lim, teip eller ståltråd er for fanden ikke vits å reparere i det hele tatt. Mange festlige innslag her, og jeg har fått flere nye ideer. Selv har jeg pakket inn fjernkontrollen til garasjen i duct tape, og skåret ut hull til knappene. Nå gjør det ikke noe at kona mister denne i bakken stadig vekk. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har selv hatt mange gode erfaringer med duct tape. Jeg har derfor bestilt dette McGyver toolkitet og forventer den samme kvaliteten: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Haha :!: sånn vil jeg goså ha. Tidenes bilde :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har selv hatt mange gode erfaringer med duct tape.Jeg har derfor bestilt dette McGyver toolkitet og forventer den samme kvaliteten: den var rett og slett genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå