Simon Aldra Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er forresten noe de burde ta opp på Mythbusters, noen av MacGyvermytene.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 oh, jeg følte meg skikkelig som macgyver da jeg lagde meg gnagsåplaster på skolen her om dagen ;o Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Kan ikke skru noe i veggene her, så det blir en god del macgyverism....Ha alltid en rull med macgyver-tape liggende! http://home.c2i.net/kt.simonsen/macgyverism%20001.jpg http://home.c2i.net/kt.simonsen/macgyverism%20003.jpg http://home.c2i.net/kt.simonsen/macgyverism%20006.jpg http://home.c2i.net/kt.simonsen/macgyverism%20008.jpg 7343601[/snapback] YAY! Gaffateipen lever! Gaffet allstar skoene mine da de begynte å skrante... Endret 4. desember 2006 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg har gaffa på mer enn en støtfanger. De har det med å falle av mens jeg er og handler eller typen er ute å spiller fotball Den forrige bilen min hadde ikke vært kjørbar uten gaffa Endret 5. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 "If something cannot be fixed using ducttape, then you clearly haven't used enough" Som en vis mann sa en gang. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ikke heelt gaffa teip, men den er absolutt verdt å nevne i tråden her!! http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2918517 (la siden for all del laste ferdig alle bildene, er mange!) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ducktape!!!! Må kjøpe meg en rull bare for å ha.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lekker bil SvennAndre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ducktape!! Må kjøpe meg en rull bare for å ha.. 7432412[/snapback] kunne ikke dy meg så kjøpte en rull i lunchen idag bare for å ha det Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 her er mine Mcgyver løsninger...bare de på rommet mitt:P noen er i andre deler av huset så jeg gidder ikke gå, mens noen andre igjen bør jeg ikke visa pga sikkerhetsmessige årsaker bilde 1: stigen til senga mi...bruker sokker der for å ikke skrape opp senga:P kompliserte saker:P bilde 2: cd hylla mi raser sammen hvis jeg fjerner støtta jeg har satt opp. Det er en sånn cd sak med to sukkerfrie red bull bokser oppå holder som søren. bilde 3: alt kan tapes bilde 4/5: kjøleløsningen min om sommern... en pc vifte som jeg har koblet sammen med en elliminator for å gi 12 v. funker ikke til og gjøre tinga kaldere, men funker absolutt til å gi litt lettere luft her inne. tok bare bort ventilen og satt inn vifte med ei treplate rundt Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Btw... Duct tape aka Duck tape aka sølvteip = Sølvfarga Gaffa tape aka veit da søren = svart Endret 9. desember 2006 av Best0 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Btw... Duckt tape aka Duck tape aka sølvteip = Sølvfarga Gaffa tape aka veit da søren = svart 7435122[/snapback] gaffa aka lerretstape = svart Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gaffateip = Sølvteip Lerretsteip = Svartteip Sånn jeg ser på det Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gaffateip = SølvteipLerretsteip = Svartteip Sånn jeg ser på det 7435597[/snapback] Ja, men det er feil hihihih Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har en liten en i pcen min, som jeg ikke gidder å vise nå da jeg skal legge meg. Her er en der jeg brukte mye gaffateip for å pakke en harddisk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gaffateip = SølvteipLerretsteip = Svartteip 7435597[/snapback] jeg har jobbet i diverse jernvarebutikker i 7 år og det er svært mange navn på både lerretstape og ducktape... så det skal mye til for at folk ikke skjønner hva du mener Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg har fiksa den ene og andre elektroniske tingen med vanlig teip, sånn blank. jeg har ikke loddeutstyr så... funker litt bra det, men det er veldig ustabilt. fant frem litt gaffateip eller noe å fiksa litt av vibrasjonene i min hjemmelaga høytalerkassa, men hører enda at det er litt galt, men da tar jeg bare fingern på. Du med sokkene på stigen, boksene som holdt hylla og PC vifta i veggen. hva kobla du egentlig ledningene inn i? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den forrige musa jeg hadde var en jalla HP optisk sak. Reparerte den fire ganger med svart elektriker-tape. Mangla også et par skruer når jeg skulle skru den sammen igjen. Det blei også fiksa med elektriker-tape. Musa lever fortsatt i beste velgående, men jeg har ikke bilder av den. Gav den bort til en som mangla mus... Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Vifteløsninga på jobben til en kammerat.. btw, bildet er tatt liggende.. Endret 7. desember 2006 av nerval Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 bilde 2: cd hylla mi raser sammen hvis jeg fjerner støtta jeg har satt opp. Det er en sånn cd sak med to sukkerfrie red bull bokser oppå holder som søren. 7434778[/snapback] den så faen meg ikke trygg ut, hadde ikke turt å røre en cd i den hylla.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå