Gå til innhold

Få se dine MacGyver-løsninger!

edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lagde en gang en bombe som de sa oppskriften på i MacGyver, og den virka og smalt som faen!

7333499[/snapback]

Det må ha vært en veldig enkel ufarlig isåfall. De fjerner bevisst nødvendige ingredienser i serien for å unngå slikt.

Eller så er bullshitfaktoren litt høy her

Lenke til kommentar

I dag lagde jeg to dyneholdere av vinkelbeslag, for å hindre dyna mi å fly avgårde i vinden da jeg luftet den. Det funket greit helt til det ble en æressak for værgudene, og det ene beslaget ble røsket løs. Da kapitulerte jeg, dyna hadde uansett fått seg en fin lufting.

Lenke til kommentar

Har hatt lyst på en musmatte lenge da bordet begynner og vise slitasjeskader etter flere tusen kilometer med musaction. Har ikke lyst å bruke penger på en liten matte. Tenkte mye på hva jeg kunne bruke. Og som alltid, lå svaret en halv meter unna. Funker selvfølgelig perfekt!

(Strekene til venstre for musmatten er ikke fra musen :))

musmatte%20001.jpg

Endret av Rotski
Lenke til kommentar

Stoppknappen på bussen var borte, bare to metall poler som stod igjen. Jeg skjønte at for å få plingt måtte jeg slutte strømkretsen, altså få en kobling mellom de to polene, noe jeg løste ved å finne ett kronestykke i lomma og sette på.

Det plingte og jeg kom meg av på rett sted, i ren MacGyver stil.

Lenke til kommentar
Stoppknappen på bussen var borte, bare to metall poler som stod igjen. Jeg skjønte at for å få plingt måtte jeg slutte strømkretsen, altså få en kobling mellom de to polene, noe jeg løste ved å finne ett kronestykke i lomma og sette på.

Det plingte og jeg kom meg av på rett sted, i ren MacGyver stil.

7418833[/snapback]

smooth

prøvde det samme på et trafikklys for å få grønn mann. 200og30millioner volt gjennom kroppen

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Flytta ut fra heimet tel ho mor, og inn i leilighet.

For å tørke klær ble det etterhvert lite med stolrygger og skapdører rundt omkring som passet fint, så da måtte det noe lurt til.

Han jeg deler leil. med tok med en 10-20m tp kabel hjem, som beskyttelsen hadde blitt fjerna på(Dvs mange tynne kobbertråder i tynn plastikk med farge) som ble hengt opp.

Funka knall til vi kjøpte tørkestativ.

Lenke til kommentar

Vel, jeg gikk fri for rene boxershortser for en stund siden, så jeg tredde på meg en t-skjorte i stedet for. En fot gjennom hvert armhull og et snertent tissehull i midten hvis det skulle være behov. Så var det å teipe fast t-skjorta framme så den fikk strikk og vipskladdaposj så var jeg klar. Ser helt usannsynlig teit ut, men når nøden er størst spiser fanden fluer.

Følte ikke for å ta et bilde av den oppfinnelsen.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Vel, jeg gikk fri for rene boxershortser for en stund siden, så jeg tredde på meg en t-skjorte i stedet for. En fot gjennom hvert armhull og et snertent tissehull i midten hvis det skulle være behov. Så var det å teipe fast t-skjorta framme så den fikk strikk og vipskladdaposj så var jeg klar. Ser helt usannsynlig teit ut, men når nøden er størst spiser fanden fluer.

tror det så ganske komisk ut egentlig.

Lenke til kommentar
Kan ikke skru noe i veggene her, så det blir en god del macgyverism....

Ha alltid en rull med macgyver-tape liggende!

SNIP (massebilder)

7343601[/snapback]

Om det der sitter for lenge, kan det lage fæle merker i malinga ass.

Verre å male opp igjen hele veggen enn å tette et skruehull. Kan riktignok bare ha vært en dårlig malejobb i utgangspunktet i mitt tilfelle, men vær forsiktig. :p

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Hadde skuespill på skolen. Så plutselig datt lampa ned. Så vi limte den like greit fast. Men lime smeltet og lapa datt i gulvet. Da var det frem med duct tape og stiftepistol. :D

En ny en:

En kamerat hadde en skikkelig møkka bil. Husker ikke i farten hvilken men,men.

Historien går slik at han mistet nøklene i sjøen. Så han skrudde av antenna og stappet den ned mellom pakkningen og vindusruta på høyre side, fikk opp låsen, og dyttet et skrujern inn i tenninga og vrei rundt.

Det værste er at dette gjør han ofte når han ikke finner nøklene :blush:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Jeg lagde en gang en bombe som de sa oppskriften på i MacGyver, og den virka og smalt som faen!

7333499[/snapback]

Det må ha vært en veldig enkel ufarlig isåfall. De fjerner bevisst nødvendige ingredienser i serien for å unngå slikt.

Eller så er bullshitfaktoren litt høy her

7384468[/snapback]

Nei, virka den. Var i den episoden der de var på flyplassen og ble kapra av en haug kjeltringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...