McBitch Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Knakk engang den eneste nøkkelen vi hadde til russebilen. Knøt fast litt fiskesnøre i låsen innenfra, la den langs listen, ut en liten glipe i vinduet, langs listen der også. Så trengte vi bare å trekke i snøret for å åpne bilen. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hahahaha genialt! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg lagde en gang en bombe som de sa oppskriften på i MacGyver, og den virka og smalt som faen! 7333499[/snapback] Det må ha vært en veldig enkel ufarlig isåfall. De fjerner bevisst nødvendige ingredienser i serien for å unngå slikt. Eller så er bullshitfaktoren litt høy her Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jævlig nice Rotski Prøver alltid å bruke teip, men gamlingen blir bare sur og sier det ikke funker godt nok. Ellers hadde nok huset mitt også sett nokså likt ut. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 I dag lagde jeg to dyneholdere av vinkelbeslag, for å hindre dyna mi å fly avgårde i vinden da jeg luftet den. Det funket greit helt til det ble en æressak for værgudene, og det ene beslaget ble røsket løs. Da kapitulerte jeg, dyna hadde uansett fått seg en fin lufting. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Haha Rotski, genialt :D Har ikke no Macgyver mekk jeg Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Har hatt lyst på en musmatte lenge da bordet begynner og vise slitasjeskader etter flere tusen kilometer med musaction. Har ikke lyst å bruke penger på en liten matte. Tenkte mye på hva jeg kunne bruke. Og som alltid, lå svaret en halv meter unna. Funker selvfølgelig perfekt! (Strekene til venstre for musmatten er ikke fra musen ) Endret 4. desember 2006 av Rotski Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Stoppknappen på bussen var borte, bare to metall poler som stod igjen. Jeg skjønte at for å få plingt måtte jeg slutte strømkretsen, altså få en kobling mellom de to polene, noe jeg løste ved å finne ett kronestykke i lomma og sette på. Det plingte og jeg kom meg av på rett sted, i ren MacGyver stil. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Stoppknappen på bussen var borte, bare to metall poler som stod igjen. Jeg skjønte at for å få plingt måtte jeg slutte strømkretsen, altså få en kobling mellom de to polene, noe jeg løste ved å finne ett kronestykke i lomma og sette på. Det plingte og jeg kom meg av på rett sted, i ren MacGyver stil. 7418833[/snapback] smooth prøvde det samme på et trafikklys for å få grønn mann. 200og30millioner volt gjennom kroppen Endret 4. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Flytta ut fra heimet tel ho mor, og inn i leilighet. For å tørke klær ble det etterhvert lite med stolrygger og skapdører rundt omkring som passet fint, så da måtte det noe lurt til. Han jeg deler leil. med tok med en 10-20m tp kabel hjem, som beskyttelsen hadde blitt fjerna på(Dvs mange tynne kobbertråder i tynn plastikk med farge) som ble hengt opp. Funka knall til vi kjøpte tørkestativ. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Vel, jeg gikk fri for rene boxershortser for en stund siden, så jeg tredde på meg en t-skjorte i stedet for. En fot gjennom hvert armhull og et snertent tissehull i midten hvis det skulle være behov. Så var det å teipe fast t-skjorta framme så den fikk strikk og vipskladdaposj så var jeg klar. Ser helt usannsynlig teit ut, men når nøden er størst spiser fanden fluer. Følte ikke for å ta et bilde av den oppfinnelsen. Endret 4. desember 2006 av CurSe Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det med returfjera er jo livsfarlig... 7343566[/snapback] ka som e så farlig med det? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Clutch ftw vettu! Helt bra for motoren er det nok ikke, men care? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vel, jeg gikk fri for rene boxershortser for en stund siden, så jeg tredde på meg en t-skjorte i stedet for. En fot gjennom hvert armhull og et snertent tissehull i midten hvis det skulle være behov. Så var det å teipe fast t-skjorta framme så den fikk strikk og vipskladdaposj så var jeg klar. Ser helt usannsynlig teit ut, men når nøden er størst spiser fanden fluer. tror det så ganske komisk ut egentlig. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Når jeg var liten så knakk ei grein i hyttetreet vårt, endre med at vi duckt tapa den sammen igjen..Funka som fjell Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Kan ikke skru noe i veggene her, så det blir en god del macgyverism....Ha alltid en rull med macgyver-tape liggende! SNIP (massebilder) 7343601[/snapback] Om det der sitter for lenge, kan det lage fæle merker i malinga ass. Verre å male opp igjen hele veggen enn å tette et skruehull. Kan riktignok bare ha vært en dårlig malejobb i utgangspunktet i mitt tilfelle, men vær forsiktig. Endret 4. desember 2006 av Neophus Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hadde skuespill på skolen. Så plutselig datt lampa ned. Så vi limte den like greit fast. Men lime smeltet og lapa datt i gulvet. Da var det frem med duct tape og stiftepistol. En ny en: En kamerat hadde en skikkelig møkka bil. Husker ikke i farten hvilken men,men. Historien går slik at han mistet nøklene i sjøen. Så han skrudde av antenna og stappet den ned mellom pakkningen og vindusruta på høyre side, fikk opp låsen, og dyttet et skrujern inn i tenninga og vrei rundt. Det værste er at dette gjør han ofte når han ikke finner nøklene Endret 4. desember 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Husker den gangen vi fikk karakter etter hvor godt de "sunne" rundstykkene smakte på heimkunnskapen. En kompis helte et par desiliter sukker i og vips: Bon appetitt! En klar 4-. Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Neophus: Har erfart det du sikter til på en tidligere leilighet, men her har det stått slik i 3-4 måndeder nå, løsnet for å se, men ingenting avflassing eller merker, så vi har nok vært ute før dårlige/gamle malejobber ja.... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg lagde en gang en bombe som de sa oppskriften på i MacGyver, og den virka og smalt som faen! 7333499[/snapback] Det må ha vært en veldig enkel ufarlig isåfall. De fjerner bevisst nødvendige ingredienser i serien for å unngå slikt. Eller så er bullshitfaktoren litt høy her 7384468[/snapback] Nei, virka den. Var i den episoden der de var på flyplassen og ble kapra av en haug kjeltringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå