Ghaundan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nettopp det som er noe dritt med PS3. Vil jeg ha Blu-ray, kjøper jeg Blu-ray. Vil ikke betale så sinnsykt for å få spille de spillene jeg vil ha på PlayStation. Før eller siden blir du nødt til å kjøpe HD DVD-spiller til 360 for å spille de nyeste spillene der også. PS2 og Xbox var også utstyrt med DVD-spiller før det ble standard. 7336497[/snapback] Microsoft har uttalt og bekreftet mange ganger at det ikke vil komme noen spill som krever HD DVD-tillegget. 7336637[/snapback] noe som fører til 3 dvd spill. Have it your way 7336674[/snapback] Tja, 2000 ekstra i lomme i bytte mot at man må skifte DVD i ett fåtall av spill som man sikkert ikke kjøper alt av, mot å slippe det høres ut som en ganske god avtale spør du meg. Så lenge det er gjort skikkelig vel og merke, og med tanke på hvor stort ett spill på en DVD er idag så burde ikke det bli ett problem. Hvor mye en 360, Wii eller PS3 koster å produsere bryr meg ikke i det fjerneste. Heller ikke hvor mye microsoft, sony eller nintentdo taper per konsoll. Det jeg bryr meg om, er om jeg får valutta for pengene JEG spytter inn. Om man har lyst på alt PS3 har å tilby tviler jeg ikke på at den er verd pengene, men om man kun har lyst på det nødvendige for å spille sine yndlings spill syns jeg PS3 blir i dyreste laget, mest fordi mye av det man betaler for står ubrukt. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Før eller siden blir du nødt til å kjøpe HD DVD-spiller til 360 for å spille de nyeste spillene der også. PS2 og Xbox var også utstyrt med DVD-spiller før det ble standard. Hadde vært fint om du kom med en link som støtter det utsagnet der Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Disse trådene som har dukket opp i det siste er meget interresante. Spesielt denne med 3 dvd'er som man har dradd denne tråden også over i. Jeg synes denne definisjonen er meget treffende: Free software advocates now often apply FUD as a label to the people who they feel are trying to make the FUD smears against GNU/Linux or other open source projects like Mozilla Firefox. In doing so, FUD takes on somewhat of a double meaning, as it is insinuated that those trying to spread the fear, uncertainty, and doubt are fuddy duddies who are too backward and set in their ways to acknowledge the value of something new and innovative. Sometimes this is written out as "FUDdy-duddy." Fra wiki om FUD.. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Sony har vel uansett muligheten til å bytte ut kontrollen selv om konsollen er lansert. Dette gjorde de jo hvertfall med playstation 1. Kontrollen med analog stikkene kom jo ikke før etter ett par år etter at konsollen først var lansert. Ganske mange spill som kom da og i den senere tiden, krevde faktisk at man hadde disse stikkene. Så selv om man har denne kontrollen som ett utgangspunkt så er det ikke sikkert at den vil bli slik gjennom hele denne generasjon. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 RegRot, sony har ingen avtale med de som eier rumble teknologien, så selv om de kan bytte den kan de ikke få rumble (med mindre de utvikler noe/finner ett annet selskap som har lignende teknologi) uten å måtte gå til rettsak igjen. Og siden de tapte sist, tror jeg ikke de vil prøve igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå