Gå til innhold

Gammel kontroll til ny PS 3

Camper_killer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

jo da.. men hvis man sr i forhold til en annen maskin som er like kraftig... hmm f eks Xbox 360.. er det en helt lattlig pris..

samme faen hva det koster og produsere den. det har lite å si.

det sier jo bare hvor dumme sony er... xbox 360 selger sikkert i tap den også, men langt i fra så mye.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
jo da.. men hvis man sr i forhold til en annen maskin som er like kraftig... hmm f eks Xbox 360.. er det en helt lattlig pris..

det sier jo bare hvor dumme sony er... xbox 360 selger sikkert i tap den også, men langt i fra så mye.

7336109[/snapback]

Xbox 360 har ikke BR. Det er BR som gir PS3 den prisen den har, og en ekstern BR-spiller koster like mye som PS3. Det ryktes også om DVR-støtte til PS3, i tillegg til at man kan installere Linux, og laste ned PS1-klassikkere for 5$.

Lenke til kommentar
Nettopp det som er noe dritt med PS3. Vil jeg ha Blu-ray, kjøper jeg Blu-ray. Vil ikke betale så sinnsykt for å få spille de spillene jeg vil ha på PlayStation.

Før eller siden blir du nødt til å kjøpe HD DVD-spiller til 360 for å spille de nyeste spillene der også. PS2 og Xbox var også utstyrt med DVD-spiller før det ble standard.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
Nettopp det som er noe dritt med PS3. Vil jeg ha Blu-ray, kjøper jeg Blu-ray. Vil ikke betale så sinnsykt for å få spille de spillene jeg vil ha på PlayStation.

Før eller siden blir du nødt til å kjøpe HD DVD-spiller til 360 for å spille de nyeste spillene der også. PS2 og Xbox var også utstyrt med DVD-spiller før det ble standard.

7336497[/snapback]

Microsoft har uttalt og bekreftet mange ganger at det ikke vil komme noen spill som krever HD DVD-tillegget.

Lenke til kommentar

7336497[/snapback]

Microsoft har uttalt og bekreftet mange ganger at det ikke vil komme noen spill som krever HD DVD-tillegget.

7336637[/snapback]

noe som fører til 3 dvd spill. Have it your way ;)

Lenke til kommentar
har du levd under en stein eller?

7333343[/snapback]

Ifølge den videoen har jo en kontroll som er over 5 år gammel både rumble og sånn sensor greie, og kontrollen til PS 3 greier jo ikke begge av "uante" grunner.

7333392[/snapback]

Ut i fra det jeg har fått med meg, har ikke PS3's kontroll rumble pga. problemer med firmaet som laget rumble for dem før. Rumble-folk vs. Sony = Krangling = No rumble for Sony :D

Lenke til kommentar
har du levd under en stein eller?

7333343[/snapback]

Ifølge den videoen har jo en kontroll som er over 5 år gammel både rumble og sånn sensor greie, og kontrollen til PS 3 greier jo ikke begge av "uante" grunner.

7333392[/snapback]

Ut i fra det jeg har fått med meg, har ikke PS3's kontroll rumble pga. problemer med firmaet som laget rumble for dem før. Rumble-folk vs. Sony = Krangling = No rumble for Sony :D

7337128[/snapback]

Rumble-folka ble sikkert lei av Sonys Arrogante attitude.

Lenke til kommentar

7336109[/snapback]

Xbox 360 har ikke BR. Det er BR som gir PS3 den prisen den har, og en ekstern BR-spiller koster like mye som PS3. Det ryktes også om DVR-støtte til PS3, i tillegg til at man kan installere Linux, og laste ned PS1-klassikkere for 5$.

7336402[/snapback]

At PS3 har bluray gjør ikke utgiftene så vanvittig mye høyere. De produserer den tross alt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...