Camper_killer Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Starta seriøst å lure når jeg så den her: Er dette fake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 har du levd under en stein eller? Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 har du levd under en stein eller? 7333343[/snapback] Ifølge den videoen har jo en kontroll som er over 5 år gammel både rumble og sånn sensor greie, og kontrollen til PS 3 greier jo ikke begge av "uante" grunner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 ja... og PS1,PS2 og PS3 kontrollene er så og si like. sony er bare late... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Uante som i form av å tape saken mot selskapet som eier rettighetene til rumble funksjon? ^^ Syns kanskje MS var litt kjip som bare kjøpte seg ut, men så lenge jeg får rumble, så bryr jeg meg ikke. Syns den kontrollen virket veldig lik xbox sin, dog sixaxis var litt treig der. Har hørt noen si det samme om PS3 sin, men skal la noen andre som har fulgt litt mer med si noe om det. Går det forresten ant å skru av sixaxis? Eller er det visse spill som krever sixaxis til å gjøre bestemte ting? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sony påstod vel at det var tekniske hinder som gjorde at man ikke kunne ha både rumble og motion sensor. De fleste innså vel at det var pisspreik. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har lite å si, skjønner ikke hvorfor alle maser om kontrollen. Sony har kanskje den beste kontrollen som er på markedet, at de holder seg til den formelen er ikke rart. De prøvde seg jo med bananen, den villle ingen ha. Derfor får vi den vi får. Og bør være fornøyd med den. Rumble er jo ikke veldig nødvendig uansett. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Ingen ville ha den, uten å ha prøvd den, skulle vistnok vere veldig behagelig å bruke, men det får vi vel aldri vete no.. Rumble er nødvendig IMO Endret 21. november 2006 av Lord_Lars Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Uante som i form av å tape saken mot selskapet som eier rettighetene til rumble funksjon? ^^ Syns kanskje MS var litt kjip som bare kjøpte seg ut, men så lenge jeg får rumble, så bryr jeg meg ikke. 7333426[/snapback] Microsoft. If we can't beat them, BUY EM! Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 han duden var stygg ass. dessuten blir ps3 for dyr. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 360 kontrollen er mye bedre enn ps kontrollen. Men det er min mening, og hvilken kontroll man foretrekker vil alltid være opp til en selv. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Uante som i form av å tape saken mot selskapet som eier rettighetene til rumble funksjon? ^^ Syns kanskje MS var litt kjip som bare kjøpte seg ut, men så lenge jeg får rumble, så bryr jeg meg ikke. 7333426[/snapback] Microsoft. If we can't beat them, BUY EM! 7333589[/snapback] Aner ikke hvor mye Microsoft brukte på å inngå en avtale med selskapet, men om alternativet er å bruke....96 millioner var det på slikk og ingenting tar jeg alternativ en, meg med rumble. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det er overraskande hvor mye man legger merke til rumble når man tenker bevisst på det, satt og spilte GoW tidligere i dag og jeg er utrolig glad det er rumble på 360. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 han duden var stygg ass. dessuten blir ps3 for dyr. 7333618[/snapback] Sony betaler halve konsollen. Ift. produksjonskostnader, er PS3 billigst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jammen da så da må jeg jo kjøpe den Lenke til kommentar
nacho Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det høres ut som et argument som alle kommer til å bruke når de velger konsoll: "Xbox 360 er jo ganske billig da, MEEEEN på den andre siden så sier rapporter om produksjonskostnader at PS3 er rimi-billig!" Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det høres ut som et argument som alle kommer til å bruke når de velger konsoll: 7333741[/snapback] Unntatt de som kjøper Wii!! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det er overraskande hvor mye man legger merke til rumble når man tenker bevisst på det, satt og spilte GoW tidligere i dag og jeg er utrolig glad det er rumble på 360. 7333716[/snapback] Personlig synes jeg det var for mye rumble i GOW Det er da min mening. Å det er ikke pga jeg er PS fan eller noe. Vil savne rumble på den. for all del. Men i GOW synes jeg det var litt for mye. Spesielt i filmsekvenser osv. (som btw hakket litt enkelte steder) Lenke til kommentar
freke Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det høres ut som et argument som alle kommer til å bruke når de velger konsoll: "Xbox 360 er jo ganske billig da, MEEEEN på den andre siden så sier rapporter om produksjonskostnader at PS3 er rimi-billig!" 7333741[/snapback] Ja det er hvertfall det jeg vektlegger ved kjøp av dingsebomser. Hvilket produkt har høyest produksjonskost. Never mind the price I pay :!: Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det høres ut som et argument som alle kommer til å bruke når de velger konsoll: "Xbox 360 er jo ganske billig da, MEEEEN på den andre siden så sier rapporter om produksjonskostnader at PS3 er rimi-billig!" 7333741[/snapback] Ja det er hvertfall det jeg vektlegger ved kjøp av dingsebomser. Hvilket produkt har høyest produksjonskost. Never mind the price I pay :!: 7333882[/snapback] Det er vel ikke et argument for å velge en konsoll, men et motargument til folk som mener konsollen er overpriset. Selvfølgelig har man ikke råd til å punge ut så mye får men vel bare slutte å syte på at konsollen er for dyr og gå til det nest beste alternativet og kjøpe en Wii! Det er jo veldig nais og faktisk få endel for pengene du legger i et slikt produkt, det gjør du jo i en PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå