Gå til innhold

Gammel kontroll til ny PS 3

Camper_killer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uante som i form av å tape saken mot selskapet som eier rettighetene til rumble funksjon? ^^ Syns kanskje MS var litt kjip som bare kjøpte seg ut, men så lenge jeg får rumble, så bryr jeg meg ikke.

Syns den kontrollen virket veldig lik xbox sin, dog sixaxis var litt treig der. Har hørt noen si det samme om PS3 sin, men skal la noen andre som har fulgt litt mer med si noe om det.

Går det forresten ant å skru av sixaxis? Eller er det visse spill som krever sixaxis til å gjøre bestemte ting?

Lenke til kommentar

Har lite å si, skjønner ikke hvorfor alle maser om kontrollen. Sony har kanskje den beste kontrollen som er på markedet, at de holder seg til den formelen er ikke rart.

De prøvde seg jo med bananen, den villle ingen ha. Derfor får vi den vi får. Og bør være fornøyd med den.

Rumble er jo ikke veldig nødvendig uansett.

Lenke til kommentar
Uante som i form av å tape saken mot selskapet som eier rettighetene til rumble funksjon? ^^ Syns kanskje MS var litt kjip som bare kjøpte seg ut, men så lenge jeg får rumble, så bryr jeg meg ikke.

7333426[/snapback]

Microsoft. If we can't beat them, BUY EM!

7333589[/snapback]

Aner ikke hvor mye Microsoft brukte på å inngå en avtale med selskapet, men om alternativet er å bruke....96 millioner var det på slikk og ingenting tar jeg alternativ en, meg med rumble.

Lenke til kommentar
Det er overraskande hvor mye man legger merke til rumble når man tenker bevisst på det, satt og spilte GoW tidligere i dag og jeg er utrolig glad det er rumble på 360.

7333716[/snapback]

Personlig synes jeg det var for mye rumble i GOW :ph34r:

Det er da min mening. Å det er ikke pga jeg er PS fan eller noe. Vil savne rumble på den. for all del. Men i GOW synes jeg det var litt for mye. Spesielt i filmsekvenser osv. (som btw hakket litt enkelte steder)

Lenke til kommentar
Det høres ut som et argument som alle kommer til å bruke når de velger konsoll:

"Xbox 360 er jo ganske billig da, MEEEEN på den andre siden så sier rapporter om produksjonskostnader at PS3 er rimi-billig!"

7333741[/snapback]

Ja det er hvertfall det jeg vektlegger ved kjøp av dingsebomser. Hvilket produkt har høyest produksjonskost. Never mind the price I pay :!:

Lenke til kommentar
Det høres ut som et argument som alle kommer til å bruke når de velger konsoll:

"Xbox 360 er jo ganske billig da, MEEEEN på den andre siden så sier rapporter om produksjonskostnader at PS3 er rimi-billig!"

7333741[/snapback]

Ja det er hvertfall det jeg vektlegger ved kjøp av dingsebomser. Hvilket produkt har høyest produksjonskost. Never mind the price I pay :!:

7333882[/snapback]

Det er vel ikke et argument for å velge en konsoll, men et motargument til folk som mener konsollen er overpriset. Selvfølgelig har man ikke råd til å punge ut så mye får men vel bare slutte å syte på at konsollen er for dyr og gå til det nest beste alternativet og kjøpe en Wii! :)

Det er jo veldig nais og faktisk få endel for pengene du legger i et slikt produkt, det gjør du jo i en PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...