Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har kjereste, men har drømmer om andre.

Gjest anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Mener ikke at man drømmer det man vil. Men at hodet og fantasien drømmer det DEN vil.

Drømmer er jævlig komplekse, man kan analysere opp og ned, men så lenge du liker å være sammen med jenta di og elsker/bryr deg om hun ser jeg ingne grunn til å uroe seg. Bare du ikke er utro, da mister jeg respekten for deg. Slå heller opp enn å vær utro, men trenger ikke å leve livet i konstant forhold.

Ser ofte at folk som er utro er redd for å ikke være sammen med noen, så når de går lei av kjæresten er de utro til de finner ei ny. Dumper gamle kjæresten og fortsetter med nye.

Sklei litt ut her. Beklager det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt ligger drømmene i underbevisstheten, og man kan ikke drømme noe man "ikke vil drømme". Drømmene kommer fra hodet ditt, hvorfor eller hvordan er en annen sak.

7334369[/snapback]

Så det du sier er at vi har lyst til å få mareritt ? Uh, jaja.

Noen drømmer de villeste ting, noe man aldri har tenkt på, noe som aldri har slått en tanke, noe du aldri kunne finne på å gjøre. Men jeg regner med du mener man drømmer det, ford man egentlig har list allikavel ?

7334624[/snapback]

Det er forskjell på hva man vil i forstanden "jeg vil ha is" og vil i forstanden at underbevisstheten din vil frigjøre tanker du har undertrykket.

Lenke til kommentar
pfff. jeg drømte at jeg var  på den festen og ble skitfull:S  og når jeg våkna var jeg dårlig hele dagen:S  og det morsomme her er at jeg aldri har vært full i mitt liv :tease:

7335402[/snapback]

Du VAR vel på festen, men så ble du så full at du trodde det hadde vært en drøm da du våknet. :p

Men å ta drømmene sine for seriøst tror jeg er dumt. Jeg drømte at jeg skulle halshogges i natt, fordi jeg var blitt tatt til fange under et sjøslag. *go figure* Jeg tviler på at det var et resultat av mine underbevisste ønsker.. Men eksamen kommer stadig nærmere, så det er jo ikke umulig at en øks hadde vært en mulig løsning. :hmm:

Lenke til kommentar

Man bør ikke slenge rundt seg med begreper som underbevisstheten og andre smalt aksepterte psykologiske termer når man velger å "forklare" drømmer. Hele konseptet underbevisst er et omstridt tema i den vitenskapelige psykologien.

At the present stage, there are still fundamental disagreements within psychology about the nature of the subconscious mind (if indeed it is considered to exist at all), whereas outside formal psychology a whole world of pop-psychological speculation has grown up in which the unconscious mind is held to have any number of properties and abilities

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...