Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har kjereste, men har drømmer om andre.

Gjest anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest anonym Bruker

Ok, har et lite dilemma hær. :(

Jeg er en gutt på 17, har kjæreste, forholdet mitt har nå vart i 1 år og 4 måneder.

De siste 3-4 månedene, så har jeg hatt 3 drømmer, hvor det begynner som en helt vanlig drøm. som et kortspill eller lignende. dere vet va dere drømmer om :p

men godt inne i drømmen, så kan det ofte hende at drømmen forandrer seg kraftig, og vinkler seg inn i at det er en jente med i den. bare jeg og en jente. på alder med kjæresten min.

Og hun har som regel ganske lite klær på seg, som regel så lite at jeg ser det meste=S Og lengre inn i drømmen så kliner vi, og gjør ganske så mye som dere kan tenke dere til.

jeg vil ikke ha slike drømmer.. føler meg så utrolig ekkel og dum mot kjæresten min.

er det noen som please kan prøve og tyde dette for meg? :( dette irriterer meg fryktelig nå:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Bruker

Jeg følte meg ganske så ekkel.

men nå føler jeg meg bedre faktisk, nå som det er kommet fram at dette ikke er uvanlig :)

takker for hjelp folkens =)

Lenke til kommentar

Forandring fryder.

Ofte jeg drømmer om andre biler, tv'er, mobiler, fly, tog, damer, katter, hunder osv. uten at det betyr at jeg skal selge bilen,tv'en, mobilen +.

Som sagt ligger drømmene i underbevisstheten, og man kan ikke drømme noe man "ikke vil drømme". Drømmene kommer fra hodet ditt, hvorfor eller hvordan er en annen sak.

Lenke til kommentar
Som sagt ligger drømmene i underbevisstheten, og man kan ikke drømme noe man "ikke vil drømme". Drømmene kommer fra hodet ditt, hvorfor eller hvordan er en annen sak.

7334369[/snapback]

Så det du sier er at vi har lyst til å få mareritt ? Uh, jaja.

Noen drømmer de villeste ting, noe man aldri har tenkt på, noe som aldri har slått en tanke, noe du aldri kunne finne på å gjøre. Men jeg regner med du mener man drømmer det, ford man egentlig har list allikavel ?

Lenke til kommentar
En gang drømte jeg at faren min og eks-stemora mi solgte meg på horehus.

7334807[/snapback]

Det er en ganske bisarr ting å ønske seg. Tror vi kan konkludere med at utsanget at man drømmer det man vil er feil.

Jeg drømte at jeg var på Cruise å drepte alle på båten utenom en katt, som jeg trekte opp i dass. Så syk er jeg faktisk ikke.

Lenke til kommentar

Man drømmer jo ikke det man vil. jeg har vert borti og hørt at drømmer er bilder som er satt sammen av noe du har opplevd. slik at det blir en film.

man husker vel ikke drømmen helt korrekt. men mer i bilder på en måte :p

slik som juliess hær. tar din drøm =)

Du kan jo vært naken en plass. I senga di eller noe.

en gang kan du hatt en linjal i handa. F.eks på skolen.

og en gang så tittet du under en bil.

vis du da var veldig nervøs en gang. så kan det hende at du er nervøs i drømmen og:P

og vips, i en drøm blir det: Du ligger under bilen med en linjal i handa og er dritnervøs for at noen skal se deg :p

ettersom jeg forsto det, så funket det slik. sammensatte bilder av noe vi har opplevd/sett ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser at du er registret 060606. Så jeg vil ikke ha min drøm dømt av deg.

Jeg synes egentlig ikke dette forklarer hvorfor man faktisk drømmer om seg og en annen kvinne enn sin partner. Man kan jo spørre seg om det er noe alvorlig galt med sexlivet, eller forhodet generelt.

Lenke til kommentar
En gang drømte jeg at faren min og eks-stemora mi solgte meg på horehus.

En annen gang at jeg var naken under en bil og kun hadde en linjal å dekke meg med.

Tolk gjerne :)

7334807[/snapback]

Å, jeg har også drømt at du var naken under en bil.

Men til topic; tror det er helt normalt, og du trenger ikke føle deg ekkel. Den dagen du gjør drømmene til virkelighet kan du heller få lov å føle deg litt småkjip.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke man skal analysere forholdet sitt pga at man drømmer om andre. Dette er tydeligvis vanlig. Er du glad i dama? Dere har det fint? end of story. Ikke analysere. Da velger man selv å ha gjøre det vanskelig og ødelegge for seg selv.

Drømmer er drømmer. De trenger ikke bety mer. Våte drømmer er jo vanlig til tider og at det var ei anna jente betyr ingenting. Og bare det at du fikk dårlig samvittighet ovenfor denne uskyldige drømmen betyr at du er glad i dama di og ikke nødvendigvis vil ha andre damer.

Og nå må ikke noen her fyre opp under og få denne stakkars gutten til å overreagere og analysere noe mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...