OdinTheGod Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Taster inn ipconfig i "start -->run" Vinduet popper opp... Og lukker seg like raskt... Hvorfor? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 ...fordi vinduet lukker seg når kommandoen er utført. Start et kommandovindu, "Start->run->cmd". Deretter skriver du ipconfig, og vinduet forsvinner ikke. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 ...fordi vinduet lukker seg når kommandoen er utført. Start et kommandovindu, "Start->run->cmd". Deretter skriver du ipconfig, og vinduet forsvinner ikke. 7333058[/snapback] Ah.. Tenkte ikke på det.. Er bare det når man finner en forklaring på at jeg skal gjøre dette: Start --> Run--> Ipconfig. For å se sin egen IP adresse.. Så tenker jeg ikke på at vinduet lukker seg etter komandoen er utført.. Jau jau.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 du kan feks lage deg en bat fil for det der da.. visst du er så keen på å finne ut ip'en din... --- ipconfig (/all) pause --- Der vil du få opp ipconfigen din med et dobbelklikk og den vil være der... Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Og til alle som er født med et tastatur i handa og ikke ett par ski på bena, som vi Normenn vanligvis blir født med... Er ikke alle som er like flinke med data som dere ;-) Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 du kan feks lage deg en bat fil for det der da.. visst du er så keen på å finne ut ip'en din... --- ipconfig (/all) pause --- Der vil du få opp ipconfigen din med et dobbelklikk og den vil være der... 7335571[/snapback] Jaha.. Åssen lager jeg en bat fil da? Åpne Notepad, Taste inn : ipconfig (/all) pause Og rename den til f.eks Ipconfig.bat? :-D Nei seriøst.. Hvordan lager jeg en bat fil? :-) Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Åkei.. Måtte faktisk prøve oppskriften jeg kom med.. Bare for gøy.. Ogeh.. Heh.. Det funka jo.. Bare.. Den ramser opp en masse... Ingen pause Kan det være noe som: ipconfig (/all) /p Eller noe? Endret 22. november 2006 av OdinTheGod Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Nei.. Ikke det.. Ser ut som en masse blir ramset opp.. WEller at komandoen gjenntar seg selv hele tiden. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 huh? altså... du skriver --- ipconfig /all pause --- eller --- ipconfig pause --- uten () Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Så lenge du ikke kaller .bat filen for ipconfig.bat, skal det funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå