Straffa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Selv om vi europeere må fremdeles vente en del måneder før PlayStation 3 lanseres i våre trakter, mens heldige amerikanere og japanere kan allerede kjøpe seg en, finnes det smutthull. For eksempel kan du besøke en rekke utvalgte steder rundt om i landet hele neste uke, og få prøvekjørt PlayStation 3 mellom kl. 1500 og 1900. Da skal nemlig distributøren Nordisk Film vise frem maskinen sammen med to spill - Resistance og MotorStorm. Her vil du få muligheten til testing: Mandag 27. november Sony-senteret i Bergen, Strandgaten 14 Tirsdag 28. november Spaceworld Trondheim, Trondheim torg Onsdag 29. november Spaceworld Ålesund, Moaveien 1 Torsdag 30. november Sony-senteret i Oslo, Paleet, Karl Johans gate 41 Fredag 1. desember Spaceworld Stavanger, Nygata 10 Link Endret 21. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mow Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kommer sikkert til å stå hundrevis av desperate nerder rundt ps3'en(e), så muligheten for å faktisk prøve er vel lav dessverre Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Får vurdere om jeg gidder å ta turen til Spaceworl på trondheim torg da. Men det er vel uansett snakk om de tidlige buildene av begge spillene, så det å spille motorstorm som hakker frister ikke så mye Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skal dette være trøsten for oss Europeere? Sony bør nok prøve hardere neste gang. En prisreduksjon kanskje? Da er alt tilgitt Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hmmm, om jeg stjeler den og putter den ut på QXL blir det jo $$ i lomma hadde vært fristet, men gidder ikke ta turen til ålesund, ventet, for så å få spille PS3 i noen minutt når jeg bare kan være hjemme å spille 360. Hadde det vært omvendt, hadde jeg heller ikke giddet. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har veldig lyst til å stikke en tur inn til Oslo for å kunne teste PS3, 30 november Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://spillmagasinet.blogg.no/21110614560...kuffer_ps3.html Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det gjelder å ikke ta hardt i.... "Oisann, kontrollen knakk, nei det var synd folkens!" *200 jappser og 300 nordmenn går berserk* Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Imponerende av spillmagasinet Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Morsom artikkel fra spilmagasinet, den er jo dømt til å skape furore:p Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Syns det er morsomt hvordan mange ikke greier å se forskjell på hva PS3 er hypet til å være, og en god konsoll. Den har blit overhypet, rett og slett, og selv om den skuffer i forhold til dette så betyr jo ikke det at konsollen nødvendigvis er møkk. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Syns det er morsomt hvordan mange ikke greier å se forskjell på hva PS3 er hypet til å være, og en god konsoll. Den har blit overhypet, rett og slett, og selv om den skuffer i forhold til dette så betyr jo ikke det at konsollen nødvendigvis er møkk. 7333259[/snapback] Er helt enig. De skulle ikkje ha lovet så mye, så de ikkje har holdt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fikk nettopp bekreftet dette av spill ansvarlige på Spaceworld Moa (Ålesund). Må vel ta meg en tur for å se på livet. Slipper vel ikke til for å spille på konsollen. Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Var det sånn at de som hadde forhåndsbestillt "kom først i køen" eller må de vente like lenge?? Jeg har forhåndsbestillt.. og jeg syns de som har forhånsbestillt burde komme foran i køen fordi det er de som venter mest på den! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvorfor skulle de stå først? De får jo en uansett, er jo helst de som har forhåndsbestilt som bør stå bakerst og de som er usikker på om de skal skaffe en forrerst. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 synes det er morsomt uansett hva en tråd gjelder, sålenge den er relatert til ps3, så skal noen slenge dritt med engang. Det er så utrolig uinteressant. Det er ikke som om ms betaler dere for å svekke sony. Det samme gjelder forøvring andre veien også. Må være mulig å poste en nyhet her uten an 17 fjortisser skal grine fordi de mener en annen konsoll er bedre. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hifiklubben i oslo har egen event med PS3 nå på Torsdag.... Sånn invite greie til folk som har handla anlegg der... Drar med dama. Blir sikkert artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå