Stigma Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hey, Jeg har et crossfire setup, men jeg leter etter en måte som vil la meg automatisk overklokke instillingene på begge kortene ved oppstart. ATItool lar meg overklokke og finne ideelle instillinger for hvert kort, men siden ATItool kun kan sette profilen for det primære kortet automatisk ved oppstart, så blir det til at jeg må manuellt laste profil for kort#2 på hver eneste oppstart. Kort sagt er det meget trøttende... Jeg anntar det må finnes en eller annen løsning på dette. Jeg kan ikke være den eneste med overklokket crossfire setup =) -Stigma Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg tillater meg å bumpe denne etter den har vært død i en del dager. Jeg håper inderlig at noen der ute har et svar å komme med, ellers kommer jeg fort til å bli gal av å å justere dette manuellt hver reboot >_< -Stigma Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Mener å huske at rivatuner har en "bruk ved oppstart" funksjon som jeg kan bruke med mine 7900GTXer. Er en firkant man huker av, når man klokker. Du mener vel er CF setup, og ikke et CD, som står i emnetittelen...? EDIT: Leif... Endret 6. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå