[SifO] Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei Jeg tok nettopp å kjørte 3D-Mark 05, og fikk litt over 6000 poeng, eller marks. Som dere ser er systemet mitt AMD X2 3800+, POV 7900GT 512MB, OCZ Dual Channel Platinum Edition 2048MB, DFI LanParty UT NF4 Ultra-D. Mener at dette burde få flere poeng/marks i 05 ? (kjørte med default inst. i 3D-Mark) Tok og avslutta nesten alle programmer, i tilleg til at jeg skrudde av AA og AF, satte instillingene til "Høy Ytelse" i skjermkortdriveren. Hva mener dere ? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg med mitt system som står i signaturen får jo 88xx poeng. Jeg har jo svakere hardware. Så er litt rart ja Har du de nyeste driverne på de forskjellige "enhetene" da? Og lastet ned windows update tingene? Endret 21. november 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 tviler på at jeg har nyeste skjermkortdriver. men det meste annet burde være nyeste. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Prøv med nyeste drivere til skjermkortet da Oi, ukegammel tråd Endret 1. desember 2006 av Matsemann Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 En venn av meg har omtrent det same av hw, men han får 5500 poeng... Eg tvela på at han har oppdatert skjermkort driverene.... Eller finst dte andre problemar? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eller finst dte andre problemar? 7421604[/snapback] Man kan ha virus,, spyware ++ som sinker ned maskinen. Samtidig burde man deaktivere brannmur, antivirus, lukke alle åpne programmer + bakgrunnstjenester osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå