TL_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er veldig "n00b" kan en vel si da det kommer til headset. Har et Creative hs-600 for øyeblikket, men det er ubehagelig å ha på, har en ledning som er kjørt over mange ganger nå, bare lyd på ene siden og selv den siden er litt skurrete. Så jeg vil skaffe meg et nytt, som er behagelig å ha på, trådløst og har bra mic/lyd (denne delen har jeg ikke peil på i det hele tatt ) Hovedsaklig til gaming. Noen som har anbefalinger som ikke koster for mye skjorte , og som kan kjøpes via en nettbutikk som er til å stole på? Lenke til kommentar
Mr_Kuchinawa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg er i samme båt. Fint om noen hadde svart.. Endret 24. november 2006 av Mr_Kuchinawa Lenke til kommentar
JensL Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er lett å finne trådløse hodetelefon til vettuge priser, men når man i tillegg skal ha en mikrofon på, blir det verre. Omtrent det eneste du får tak i, er Bluetooth headsett, som er svindyre i forhold til lydkvaliteten du får. Personlig synes jeg ikke det er verdt det. Bedre å skaffe seg en god skjøtekabel. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kjøp deg et Sennheiser pc150 du. Beste headsetet jeg noen gang har prøvd. Fantastisk valuta for pengene. Men det er ikke trådløst men det bør gå bra. Mvh Erling Lenke til kommentar
LCK Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 AKG har et par headsett som er lukket,trådløse og med mic Lenke til kommentar
LCK Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvilken AKG er det da? 7632459[/snapback] Husker ikke modellnavn,men tror de var ganske dyre 350$ eller noe Lenke til kommentar
JensL Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Skulle gjerne visst hvilken modell det er, siden jeg ikke finner noe som likner på web'en til AKG. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Må du ha ett som er trådløst da? er jo bare å kjøpe forlengerkabel. Lenke til kommentar
LCK Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Skulle gjerne visst hvilken modell det er, siden jeg ikke finner noe som likner på web'en til AKG. 7783137[/snapback] Skal se om jeg finner den igjen jeg.....se herhttp://www.akg.com/site/products/powerslav...anguage,EN.html Lenke til kommentar
JensL Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skulle gjerne visst hvilken modell det er, siden jeg ikke finner noe som likner på web'en til AKG. 7783137[/snapback] Skal se om jeg finner den igjen jeg.....se herhttp://www.akg.com/site/products/powerslav...anguage,EN.html 7879756[/snapback] Tviler sterkt på at disse er trådløse på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå