numnon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ska kjøpe en bærbar PC hvor pris ikke spiller noen særlig rolle. Men de bærbare jeg sikter etter ligger i prisklasse ca. 20k med intel oppsett. Det jeg krever av den er at den skal takle mest mulig spilling. Men jeg er ikke noe særlig fan av intel siden smaken er som baken. Så jeg lurer på hvordan amd stiller opp mot intel som bærbar? utvalget hos amd er enda dårlig men, jeg lurer også på om dem har potensiale fremover? Jeg venter gjerne på å kjøpe en amd bærbar hvis det kommer en ordntlig en. (Jeg har ikke funnet en amd jeg liker enda) Tar gjerne imot tips og svar. På forhånd takk Lenke til kommentar
fose Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dessverre har nok Intel et lite forsprang når det gjelder støy, varmeutvikling og batterilevetid i ultraportable, og dette er nok også grunnen til at utvalget innefor bærbare med AMD-prosessorer er begrenset innenfor denne kategorien. Av ultraportable med AMD er vel Acer Ferrari 1005 det heftigste å få kjøpt her på berget. Men integrert Radeon X300 grafikk er vel uansett ikke noe som sparker fælt i spilling. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Intel har alltid vært fremst og best ang prosessorer til bærbare.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Intel er best pr i dag ja, men jeg har tro på at AMD kommer sterkere å sterkere på banen innen bærbare prosessorer i tiden som kommer fremmover. Lenke til kommentar
numnon Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Ja man stersser ikke så mye... får vente ett par uker å vente å se hva man finner ut:) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja man stersser ikke så mye... får vente ett par uker å vente å se hva man finner ut:) 7355403[/snapback] Har hørt det kommer en skikkelig bra prosessor i 2010 vent til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå