Dan_H Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Heroes er et spill som er ventet til Wii en gang i 2007. Til nå er det sluppet ganske lite fakta om spillet, men det er sluppet en trailer: Noen andre enn meg som er veldig lystne på å se mer av dette? Må legge til at Voice-actingen er langt ifra endelig. Det er sluppet en senere versjon av traileren der han ene fyren hadde bedre VA. Men som sagt er den veldig langt fra endelig. Endret 21. november 2006 av Dan_H Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg gleder meg til å få vite hva spillet går ut på, jeg. Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Spillet ser sweet ut. gleder meg til det. håper det blir bra..bare jeg ikke fekter så mye med wii-moten så tv'n går i stykker. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hm, ser litt kult ut, kanskje vi får et ordentlig skikkelig bra action spill til Wii til neste år, who knows. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fy faen for noen whinete voice over de hadde der da... Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kommer ikke til å vie dette spillet noe særlig oppmerksomhet før de viser noe gameplay. Ingenting er mer meningsløst enn å slippe "kul" CG og kalle det trailer. Vis oss hvordan opplevelsen blir, ikke hvor gode grafikk-gutta er med cel-shading. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg gleder meg til å få vite hva spillet går ut på, jeg. 7333296[/snapback] Same here. Blir nok ikke slik det er vist i traileren. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 ser veldig killer 7 ut. skuff at det ikke hadde noe med TV serien å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå