Gå til innhold

Hvilke filmer er du flau over ikke å ha sett?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det han mener, er at det er litt snålt å si "Jeg var flau over noe engang i tiden, men nå er jeg ikke det" i en tråd som heter "hvilke filmer ER du flau over å IKKE ha sett?". :)

7507447[/snapback]

syns det bare virka EKSTREMT merkelig skrevet

7510028[/snapback]

Budskapet kom fram, stilen var lik som din; perfekt skrevet.

Lenke til kommentar
Det han mener, er at det er litt snålt å si "Jeg var flau over noe engang i tiden, men nå er jeg ikke det" i en tråd som heter "hvilke filmer ER du flau over å IKKE ha sett?". :)

7507447[/snapback]

syns det bare virka EKSTREMT merkelig skrevet

7510028[/snapback]

Budskapet kom fram, stilen var lik som din; perfekt skrevet.

7510096[/snapback]

ditt innlegg stod det som at du ikke hadde sett filmen men syntes den/de var bra...

Lenke til kommentar
Forrest Gump er en genial film. Se den igjen hjemme, så endrer du nok mening. ;)

7511580[/snapback]

har ikke sansen for sånne filmer, enten skal det være skikkelig action hele tia eller sippe film=P

7511603[/snapback]

Da velger jeg å quote Hr. Jenssen: Fool, I pity you.

7511703[/snapback]

er ikke synd på meg, liker bare ikke sånne filmer

Lenke til kommentar

7511721[/snapback]

Om du bare skal ha action hele veien eller ha en sippefilm er det faktisk synd på deg da du ikke tåler 90% av alle filmene der ute.

Jeg velger å legge til Die Hard 2 og 3 på listen over filmer jeg er flau over ikke å ha sett.

Lenke til kommentar

7511721[/snapback]

Om du bare skal ha action hele veien eller ha en sippefilm er det faktisk synd på deg da du ikke tåler 90% av alle filmene der ute.

Jeg velger å legge til Die Hard 2 og 3 på listen over filmer jeg er flau over ikke å ha sett.

7511831[/snapback]

sett mange filmer som er bra jeg...tåler mye mer enn 90 av filmene

Lenke til kommentar

7511831[/snapback]

Flotte filmer, de også. :)

Litt rart, egentlig, for mens nesten alle andre synes 2'ern er den dårligste filmen i trilogien, synes jeg den er den beste. Får best julestemning av den (tross alt, det er den eneste Die Hard filmen som faktisk har SNØ!!1111). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...