Gå til innhold

Hvilke filmer er du flau over ikke å ha sett?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

- Brokeback Mountain <-- går jeg glipp av noe?

Helt klart en film du bør se.

7381114[/snapback]

...men allikevel ikke en film jeg ville vært flau over ikke å ha sett. I alle fall er ikke jeg det, selv om jeg har den liggende her et sted.

7381314[/snapback]

Fyren kaller seg jo Fez, og har bildet av karakteren i avataren. Da kan da ikke Brokeback Mountain være så langt fra det han leter etter? :p

7390098[/snapback]

Skal vi møtes, romantisk middag for 2?? :p

Men nei.. Bjeffer nok ikke opp det treet nei..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ringenes Herre 3. Neida, herregud.

Fra spøk til revolver:

Lolita.

7334354[/snapback]

Jeg har ikke sett ferdig noen av Ringenes herre filmene, men jeg er ikke flau...

7471826[/snapback]

Det burde du virkelig, inderlig være. Er det noen filmer som får mye omtale, er det disse 3.

Lenke til kommentar
Hvilken scene tenker du på?

7378299[/snapback]

Rullestol.

7378849[/snapback]

Ja, det var litt av en scene. Filmen anbefales til alle. Det er ikke uten grunn den ligger og slenger på YMDB-lista mi.

Angående "The Fast and the Furious"-trilogien, så syns jeg den fungerer utmerket som popcorn-underholdning. Trenger man virkelig noe mer enn en Skyline og Michelle Rodriguez? :wee:

7380273[/snapback]

Jeg har sett den to ganger for lenge siden. jeg husker ikke rullestol scenen. hva skjer?

Lenke til kommentar
Hvilken scene tenker du på?

7378299[/snapback]

Rullestol.

7378849[/snapback]

Ja, det var litt av en scene. Filmen anbefales til alle. Det er ikke uten grunn den ligger og slenger på YMDB-lista mi.

Angående "The Fast and the Furious"-trilogien, så syns jeg den fungerer utmerket som popcorn-underholdning. Trenger man virkelig noe mer enn en Skyline og Michelle Rodriguez? :wee:

7380273[/snapback]

Jeg har sett den to ganger for lenge siden. jeg husker ikke rullestol scenen. hva skjer?

7473641[/snapback]

De kaster en rullestoljøde over rekkverket fra huset hans i andre (?) etasje.

Lenke til kommentar
Hmm ... Det er alt for mange jeg burde sett.

Donnie Darko

A Clockwork's Orange

One floor over the coco's nest.

Seven Samurai

Men jeg må si at Pianisten absolutt er verdt å se. Fikk vondt i hele meg når han i rullestol ble sluppet ned fra tredje.

7476721[/snapback]

One flew over the cuckoo's nest*.

Forøvrig er donnie darko en film folk har vidt forskjellig mening om. Personlig synes jeg den er nokså midt på treet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...