Gå til innhold

Hvilke filmer er du flau over ikke å ha sett?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Brokeback Mountain <-- går jeg glipp av noe?

Helt klart en film du bør se.

7381114[/snapback]

...men allikevel ikke en film jeg ville vært flau over ikke å ha sett. I alle fall er ikke jeg det, selv om jeg har den liggende her et sted.

7381314[/snapback]

Fyren kaller seg jo Fez, og har bildet av karakteren i avataren. Da kan da ikke Brokeback Mountain være så langt fra det han leter etter? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg har ikke sett Nattsvermeren, jeg turde ikke se The Shining ferdig fordi jeg er tidenes skrekkfilmpingle, jeg har ikke sett Snakes on a Plane heller, som er flaut fordi jeg gikk og omtrent telte ned til den..

Lenke til kommentar
Jeg sovnet når jeg så Gladiatoren, Riddick, Haisommer, Operasjon barnevakt og mange flere.. Litt dumt  :(

7438547[/snapback]

Gladiatoren, er den eneste seer verdige av de du nevner der ;)

7441295[/snapback]

Jaws er jo svinbra. Eneste filmen som har klart å skremme meg nok til å ikke hoppe ut i et blått hav. Det og det at jeg hater saltvann.

Riddick er grei underholdning, en film du slenger opp beina og bare nyter actionen.

Lenke til kommentar
Jeg sovnet når jeg så Gladiatoren, Riddick, Haisommer, Operasjon barnevakt og mange flere.. Litt dumt  :(

7438547[/snapback]

Gladiatoren, er den eneste seer verdige av de du nevner der ;)

7441295[/snapback]

Jaws er jo svinbra. Eneste filmen som har klart å skremme meg nok til å ikke hoppe ut i et blått hav. Det og det at jeg hater saltvann.

Riddick er grei underholdning, en film du slenger opp beina og bare nyter actionen.

7441793[/snapback]

Synes ikke Riddick var noe spesielt, sånn helt ærlig, så den allikevel. Jaws, sånn passelig...

Lenke til kommentar
The Chronicles of Riddick er et herlig stykke film. Ikke for dyp og ikke for klisjéfylt, akkurat vandrende i skjærsilden, på en særdeles underholdende og småtøff måte.

7441893[/snapback]

Jeg synes Pitch Black er mye bedre, jeg. Chronicles of Riddick ble... for mye.

EDIT: ...Men at det går an å være flau over å ikke ha sett "Operasjon Barnevakt"... Jeg hadde vært flau om jeg hadde sett den filmen, jeg.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
-Gudfaren-

-Indiana Jones-

-Mange James Bond filmer-

-Scarface-

-Pulp Fiction-

7369706[/snapback]

DU har all grunn til å være flau.

Jeg er flau over å ikke ha sett V For Vendetta.

7449518[/snapback]

Du har jo ikke sett Pulp Fiction da. ;)

Jeg har kommet fram til at Taxi Driver er en av de filmene jeg er mest flau over å ikke at jeg ikke har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...