Gjest Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Das Boot Chinatown Godfellas Reservoir dogs Kill bill vol. 2 Godfather 2 + 3 Lolita Eyes wide shut Citizen Kane Pirincess monoloke og mange mange filmer Bony & Clyde Casablanca Så The Shining når jeg var liten gutt, og jeg skjønte den ikke, jeg sier jeg ikke har sett den. jeg så ikke hele en gang. Og til alle dere som ikke har sett Apokalypse nå.. dere burde glede dere. beste filmen noensinne. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Saw filmene Indiana Jones Alt jeg kommer på for øyeblikket, men sikkert mange fler. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har ikke sett noen Fast and the furious filmer... Heller ikke alle star wars tror jeg... Men har du ikke sett Indiana Jones, ja da er det ikke rart du er flau Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har enda ikke klart å komme meg til kino for å se Snakes on a Plane. En smule flaut, men det var mest hypen som interesserte meg; utførelsen er dømt til å skuffe. 7346460[/snapback] Hihi. Jeg har sett en viss person sprade rundt med SoaP t-skjorte. Søtt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 T-skjorten ble kjøpt et år før filmen kom ut. Jo nærmere utslippsdatoen, jo mindre internt det ble. Nå er det bare en vanlig t-skjorte. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har ikke sett noen Fast and the furious filmer... Heller ikke alle star wars tror jeg... Men har du ikke sett Indiana Jones, ja da er det ikke rart du er flau 7369825[/snapback] Det burde være mer flaut å ikke ha sett SW enn Indy-filmene! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Taxi Driver Psycho Blade Runner Donnie Darko 2001 En hel del Bond-filmer Glad jeg ikke kjemmes for ikke å ha sett alle Stjernekrigfilmene. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Taxi Driver Indiana Jones Titanic Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 De fleste her burde også skamme seg hvis dem ikke har sett "heat" Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Gudfaren 1 - 3 Leste boka for en del år siden, men har ikke hatt anledning til å se filmatiseringen(e) ennå. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 - Walk the Line - Bad Taste - The Shining - The Vanishing - Fight Club - Brokeback Mountain <-- går jeg glipp av noe? - Dirty Harry - Das Boot - Rear Window - Dr. Strangelove - The Pianist - 7 samurai - Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Citizen Kane - 2001: A Space Odyssey Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 - The Shining- Fight Club - Rear Window - The Pianist - Eternal Sunshine of the Spotless Mind 7376444[/snapback] Anbefaler deg å se disse filmene først. Pianisten inneholder tidenes mest brutale scene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja dæven, den har jeg også i hylla, ja. Hadde glemt den helt. The Pianist, that is. Har ikke sett den enda, til tross for at jeg har hatt den lenge, og bare hører knakgod kritikk om den. Jeg skjemmes litt over det. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Pianisten inneholder tidenes mest brutale scene. 7376468[/snapback] Hvilken scene tenker du på? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 de første james bond filmene^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvilken scene tenker du på? 7378299[/snapback] Rullestol. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (Men har nettopp bestilt den fra cdon.com så snart får jeg sett den ) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvilken scene tenker du på? 7378299[/snapback] Rullestol. 7378849[/snapback] Han var jo jøde da.... Nei det mente jeg ikke. Pianisten er en bra film ja, at folk ikke har sett den er tull, de bør se den. Og du lengre her oppe som er "flau" over å ikke ha sett The fast and the furious filmene... Det er veldig lite å være flau over. Makan til fjortis bling vrom drittfilmer skal du lete lenge etter sier da jeg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg slår på stortromma: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Seven har jeg altså ikke sett enda. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvilken scene tenker du på? 7378299[/snapback] Rullestol. 7378849[/snapback] Ja, det var litt av en scene. Filmen anbefales til alle. Det er ikke uten grunn den ligger og slenger på YMDB-lista mi. Angående "The Fast and the Furious"-trilogien, så syns jeg den fungerer utmerket som popcorn-underholdning. Trenger man virkelig noe mer enn en Skyline og Michelle Rodriguez? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå