merkur Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Såppas mange som ikke har sett Gudfaren-filmene ja, men da er jeg ihvertfall ikke alene om det Har bare sett 1-ern, har ikke orket å se de andre selv om jeg også har dem på DVD... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Flau over enda ikke å ha sett saw 3, selv om jeg gleder meg som en unge.. Planen var å vente til helga å se den lamme noen.. men så træge de er >_< Skal jo selfølgelig se den på "kino" Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hmm... Vandringen Frå Nidarosdomen (trur eg han heitte) Den tror eg er knall! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hmm... Vandringen Frå Nidarosdomen (trur eg han heitte) Den tror eg er knall! 7339215[/snapback] Er du flau over å ikke ha sett den? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ehh. ja. Den skal jo være ein av dei beste kristne filmane EVER! Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er flau over ikke å ha sett American History X. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er litt flau over og ikke har sett pulp fiction og star wars filmene Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) -Fremdeles ikke sett noe av Mario Bava -Fremdeles ikke sett noe av Federico Fellini -Fremdeles ikke sett noe av Andrei Tarkovsky -Fremdeles ikke sett noe av Jean-Pierre Melville -Fremdeles ikke sett noe av Jean-Luc Godard -Bare sett Kagemusha av Akira Kurosawa -Bare sett The Seventh Seal av Ingmar Bergman -Bare sett Psycho og North by Northwest av Hitchcock Men flere av disse store regissørene virker/er svært kjedelige. - Heavenly Creatures - Inferno - Paths of Glory - The Night of the Hunter - Basic Instinct - Grave of the Fireflies - Rebel Without a Cause - Nosferatu - Frankenstein - Scarface (1932) - Tetsuo - The Big Spook War (Og ca. 10 andre Miike filmer) - Aftermath - Inglorious Bastards (1977) - Lone Wolf and Cub: Baby Cart in Land of Demon - Lone Wolf and Cub: White Heaven in Hell Endret 22. november 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tommy Quadrophenia Titanic E.T Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har ikke fått sett noe av Ingmar Bergman eller Fellini enda. Det er synd og skam. Scarface: Har du sett tetsuofilmene? Eneren er ikke så kjempespennende, selv om den er ganske stilig. Toeren, derimot, falt jeg helt for. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nope. Har hatt begge liggende i 2-3 år, men klarer bare ikke å sette dem på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kjøpte én Federico Fellini-film for lenge siden, under sterkt press. Jeg tror jeg så 30 sekunder før jeg innså at det ikke var verdt det. Jeg tror jeg slengte Independence Day inn i stedet. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Eneren er ikke så kjempespennende, selv om den er ganske stilig. Toeren, derimot, falt jeg helt for. 7340677[/snapback] Virkelig? Jeg synes det er totalt omvendt. Den andre Tetsuo-filmen fremstår som heller ordinær i mine øyne. Som en laber bearbeidelse, nesten. Fin slutt, dog. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er flau over at jeg ikke har sett Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Pulp Fiction jeg og, og Star Wars. Jeg begynte å se Star Wars, men synes ikke det var så interessant. Jeg sovna. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Var du trøtt og hadde vært oppe ganske lenge, eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har sovnet til Magnolia, Blade Runner, 2001, Koyaanisqatsi, Lost in Translation (opptil flere ganger), og jeg er gigantisk fan av samtlige. Det er dessverre slik at uansett hvor spennende en film er, så har den ikke sjans hvis du ikke gir den en. Hvis man gjesper i det man slenger platen i spilleren, så er kampen tapt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Eneren er ikke så kjempespennende, selv om den er ganske stilig. Toeren, derimot, falt jeg helt for. 7340677[/snapback] Virkelig? Jeg synes det er totalt omvendt. Den andre Tetsuo-filmen fremstår som heller ordinær i mine øyne. Som en laber bearbeidelse, nesten. Fin slutt, dog. 7341206[/snapback] Jeg synes eneren ble litt for artsy, toeren greide derimot å få meg litt mer interressert på starten av filmen (jakten med brillekaren og en veldig artig treningsmontasje). Jeg så filmene med et par års mellomrom og jeg har ikke sett eneren siden, så det kan hende at jeg må se eneren om igjen for å kunne sammenligne dem litt bedre. Når det gjelder filmer jeg skammer meg over å ikke ha sett enda så er det en del enkeltklassikere som mangler. - Taxi Driver - Chinatown - Goodfellas - etc. EDIT: Nå som du nevnte det så ble jeg faktisk veldig usikker på hva jeg egentlig synes, jeg blir nok nødt til å se eneren i kveld. Endret 23. november 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 DrM: 3 av favorittene mine du mangler der, tre meget elskbare filmer. Jeg har enda ikke klart å komme meg til kino for å se Snakes on a Plane. En smule flaut, men det var mest hypen som interesserte meg; utførelsen er dømt til å skuffe. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gudfaren 1, 2 og 3. Må få sett de en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå