Gå til innhold

Hvilke filmer er du flau over ikke å ha sett?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Godfather-trilogien.

Hver gang jeg ser de, sovner jeg etter et kvarters tid, eller bare mister interessen helt.

Klarer rett og slett ikke å se disse filmene.

Kjedsomhet stort sett.

Citizen Kane, Bonnie & Clyde, U.S. Marshall (har disse filmene, men aldri komt så langt at jeg har sett de, finner alltid noen andre å se i stedet.)

A Clockwork Orange

Star Trek (ikke bare en film, mer en serie, men har uansett klart å unngå å se det)

Gymnaslærer Pedersen

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Aldri sett Gudfaren filmene, klarer bare ikke lide meg gjennom de... De er så grusomt kjedelig!

Ellers, skulle gjerne sett Seven Samurai, men aldri kommet så langt. Og endel klassikere som Casablanca og Tatt av Vinden skulle jeg vel gjerne ha sett. Skulle egentlig pløyd gjennom topp 250 listen hos IMDB, men har bare sett 100 der ca.

Lenke til kommentar
Star Wars EP. 3

Uffa meg.. var sinnsyk stor starwars fan før... men har rett og slett ikke orket å fått tak i EP3 og sett den.. :1

7334877[/snapback]

Tok lang tid før jeg somla meg til å få sett episode 3 også. Hadde ikke så store forventninger, for jeg var ganske skuffa etter episode 2. Men den viste seg å være veldig bra syns jeg. Syns episode 3 ga Star Wars en verdig avslutning som bandt historiene sammen på en god måte. :)

Tilbake til topic; er ikke så mange filmer jeg kan si jeg er spesielt flau over ikke å ha sett akkurat. Er nok mange filmer jeg burde ha sett, som jeg ikke har, men. Gudfaren-filmene kanskje, i likhet med flere andre her. Har tenkt på å se dem mange ganger, men har aldri blitt noe av.

James Bond-filmene skal også nevnes, men jeg er ikke veldig plaget med å ikke ha sett dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Aldri sett Gudfaren filmene, klarer bare ikke lide meg gjennom de... De er så grusomt kjedelig!

Ellers, skulle gjerne sett Seven Samurai, men aldri kommet så langt. Og endel klassikere som Casablanca og Tatt av Vinden skulle jeg vel gjerne ha sett. Skulle egentlig pløyd gjennom topp 250 listen hos IMDB, men har bare sett 100 der ca.

7334871[/snapback]

Du vil ikke "lide" deg gjennom Gudfaren-trilogien, men likevel nevner du langt "kjedeligere" filmer som Casablanca og Tatt av Vinden...?

Lenke til kommentar

Oj, dette kan bli en pinlig liste.

• Scarface
  • Gudfaren 2&3
  • Pulp Fiction
  • Reservoir Dogs (var utslitt da jeg så den, så sovnet etter 10 min)
  • Goodfellas
  • Har ikke sett én Star Wars-film. Dog føler jeg ikke at jeg har gått glipp av noe. :shrug:
  • Apocalypse now! (jeg har den i hylla.. :p)

Og jeg kaller meg filminteressert. :p

Lenke til kommentar
Du vil ikke "lide" deg gjennom Gudfaren-trilogien, men likevel nevner du langt "kjedeligere" filmer som Casablanca og Tatt av Vinden...?

7335178[/snapback]

Vel, har jo aldri testet Casablanca og Tatt av vinden, derfor aner jeg jo ikke om de er kjedelig eller ikke. Men de er så kjent at jeg gjerne vil prøve. Gudfaren er sikkert en veldig bra film, men jeg kommer ikke utenom at jeg gjesper allerede etter 10 minutter. Orker ikke kjede meg gjennom en mange timer lang trilogi bare for å ha gjort det, har bedre ting å ta meg til

Lenke til kommentar
Lolita.

7334354[/snapback]

Du har ikke gått glipp av noe. Lolita må være Kubrick's verste.

7336907[/snapback]

Jeg likte "Lolita", jeg - faktisk bedre enn jeg likte "2001". At Steffy skal like "Lolita" like godt/bedre enn "2001" er vel lite sannsynlig, men den er uansett verdt en titt.

Lenke til kommentar

Har ikke sett LOTR-filmene. Har prøvd 1'ern og 2'ern, men mestret å sovne under begge. Det har jeg ikke klart siden jeg så møkkafilmen The One med Jet Li for noen år tilbake.

Men kan ikke si at jeg skammer meg over å ha ikke sett dem. Skammer meg mer over å ha venner som er super-nørde-fans av trilogien.

Uansett, jeg er litt småflau over å ikke ha sett Raging Bull, De Niro's såkalte beste rolle. Og jeg kaller meg De Niro-fan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...