InsertNumLock Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Fint at det ikke bare er jeg som har skippa Gudfaren.. Går jeg glipp av noe egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) The Godfather-trilogien. Hver gang jeg ser de, sovner jeg etter et kvarters tid, eller bare mister interessen helt. Klarer rett og slett ikke å se disse filmene. Kjedsomhet stort sett. Citizen Kane, Bonnie & Clyde, U.S. Marshall (har disse filmene, men aldri komt så langt at jeg har sett de, finner alltid noen andre å se i stedet.) A Clockwork Orange Star Trek (ikke bare en film, mer en serie, men har uansett klart å unngå å se det) Gymnaslærer Pedersen Endret 24. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har aldri fått rota meg til å få sett Blade Runner, og jeg må nok hive meg på Gudfaren 2 og 3 jeg også (til tross for besittelse av alle overnevnte). Får ta meg i nakkeskinnet ei helg. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har ennå ikke fått sett Fargo, selvom jeg har den hjemme et sted. Lange Ballær er en annen en. Men har jo ikke sett alle gamle filmer ( før 1965-70 tallet.) Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 The Godfather 3 Så faktisk Flåklypa første gang jula 2001. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Aldri sett Gudfaren filmene, klarer bare ikke lide meg gjennom de... De er så grusomt kjedelig! Ellers, skulle gjerne sett Seven Samurai, men aldri kommet så langt. Og endel klassikere som Casablanca og Tatt av Vinden skulle jeg vel gjerne ha sett. Skulle egentlig pløyd gjennom topp 250 listen hos IMDB, men har bare sett 100 der ca. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Star Wars EP. 3 Uffa meg.. var sinnsyk stor starwars fan før... men har rett og slett ikke orket å fått tak i EP3 og sett den.. :1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Star Wars EP. 3Uffa meg.. var sinnsyk stor starwars fan før... men har rett og slett ikke orket å fått tak i EP3 og sett den.. :1 7334877[/snapback] Tok lang tid før jeg somla meg til å få sett episode 3 også. Hadde ikke så store forventninger, for jeg var ganske skuffa etter episode 2. Men den viste seg å være veldig bra syns jeg. Syns episode 3 ga Star Wars en verdig avslutning som bandt historiene sammen på en god måte. Tilbake til topic; er ikke så mange filmer jeg kan si jeg er spesielt flau over ikke å ha sett akkurat. Er nok mange filmer jeg burde ha sett, som jeg ikke har, men. Gudfaren-filmene kanskje, i likhet med flere andre her. Har tenkt på å se dem mange ganger, men har aldri blitt noe av. James Bond-filmene skal også nevnes, men jeg er ikke veldig plaget med å ikke ha sett dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Aldri sett Gudfaren filmene, klarer bare ikke lide meg gjennom de... De er så grusomt kjedelig! Ellers, skulle gjerne sett Seven Samurai, men aldri kommet så langt. Og endel klassikere som Casablanca og Tatt av Vinden skulle jeg vel gjerne ha sett. Skulle egentlig pløyd gjennom topp 250 listen hos IMDB, men har bare sett 100 der ca. 7334871[/snapback] Du vil ikke "lide" deg gjennom Gudfaren-trilogien, men likevel nevner du langt "kjedeligere" filmer som Casablanca og Tatt av Vinden...? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har ikke sett noen av Star Wars-filmene, er ikke akkurat flau, men folk mener jeg burde være det. Har rundet ett eller annet Star Wars-spill på Nintendo 8-bit, da...teller ikke det heller nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Casablanca var bedre enn Gudfaren. Den var ihvertfall ikke kjedeligere. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Oj, dette kan bli en pinlig liste. Scarface Gudfaren 2&3 Pulp Fiction Reservoir Dogs (var utslitt da jeg så den, så sovnet etter 10 min) Goodfellas Har ikke sett én Star Wars-film. Dog føler jeg ikke at jeg har gått glipp av noe. Apocalypse now! (jeg har den i hylla.. ) Og jeg kaller meg filminteressert. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du vil ikke "lide" deg gjennom Gudfaren-trilogien, men likevel nevner du langt "kjedeligere" filmer som Casablanca og Tatt av Vinden...? 7335178[/snapback] Vel, har jo aldri testet Casablanca og Tatt av vinden, derfor aner jeg jo ikke om de er kjedelig eller ikke. Men de er så kjent at jeg gjerne vil prøve. Gudfaren er sikkert en veldig bra film, men jeg kommer ikke utenom at jeg gjesper allerede etter 10 minutter. Orker ikke kjede meg gjennom en mange timer lang trilogi bare for å ha gjort det, har bedre ting å ta meg til Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Rocky filmene! Halloween og Friday 13 filmene... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Friday 13 filmene... 7336844[/snapback] Negro hva? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Lolita. 7334354[/snapback] Du har ikke gått glipp av noe. Lolita må være Kubrick's verste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Easy Rider Rebel Without a Cause Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Lolita. 7334354[/snapback] Du har ikke gått glipp av noe. Lolita må være Kubrick's verste. 7336907[/snapback] Jeg likte "Lolita", jeg - faktisk bedre enn jeg likte "2001". At Steffy skal like "Lolita" like godt/bedre enn "2001" er vel lite sannsynlig, men den er uansett verdt en titt. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 - The Godfather (1,2 og 3) - Scarface - Alle Star Wars filmene - Pulp Fiction - Forrest Gump osv. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har ikke sett LOTR-filmene. Har prøvd 1'ern og 2'ern, men mestret å sovne under begge. Det har jeg ikke klart siden jeg så møkkafilmen The One med Jet Li for noen år tilbake. Men kan ikke si at jeg skammer meg over å ha ikke sett dem. Skammer meg mer over å ha venner som er super-nørde-fans av trilogien. Uansett, jeg er litt småflau over å ikke ha sett Raging Bull, De Niro's såkalte beste rolle. Og jeg kaller meg De Niro-fan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå