Sewero Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg velger å legge til Die Hard 2 og 3 på listen over filmer jeg er flau over ikke å ha sett. 7511831[/snapback] Flotte filmer, de også. Litt rart, egentlig, for mens nesten alle andre synes 2'ern er den dårligste filmen i trilogien, synes jeg den er den beste. Får best julestemning av den (tross alt, det er den eneste Die Hard filmen som faktisk har SNØ!!1111). 7512051[/snapback] 2`rn er best da:D Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Ingen filme rjeg er flau over ikke å ha sett, ingen band jeg ikek er flau over ikke å ha hørt, bøker å ikke har lest. Jeg gleder meg derimot til å høre band jeg aldri har hørt, lese bøker jeg aldri har lest, se filmer jeg aldri har sett. jeg så gudfaren for en tid tilbake, en fantastisk film. Endret 25. desember 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 The Passion of the Christ! Herre for en dårlig film! Er det mulig?! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hva har det med denne tråden å gjøre Blendik? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 The Passion of the Christ! Herre for en dårlig film! Er det mulig?! 7574074[/snapback] Ja, dårlig at det baseres på en "sann" historie. (sann for de som tror på det...) Synes filmen var god jeg, bare ikke en sånn film man koser seg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå