Simon Aldra Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Samme begrunnelse for at jeg bare er i reserven, er jeg redd. Synd, ville virkelig inn. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Samme begrunnelse for at jeg bare er i reserven, er jeg redd. Synd, ville virkelig inn. 7333334[/snapback] Enig.. Sykefolk. Jeg ville også inn. Når man hører alle de artige historiene. Legen og de folka jeg snakket med sa jo til meg at jeg kunne jo gjøre noe, samband, eller noe i den dur. jobbe på båt, OSV.. Men f... Plutselig dumper det et brev ned i postkassen som sier at en eller annen lege nede i hamar ikke likte meg, så jeg slapp fri. Kanskje trodde han at han var snill. Men ikke med meg... Bare "perfekte" folk kommer inn. Jeg haaAAAaar så lyst og komme inn i militæret.. Skyte med våpen, skyte med røfis mitt i fleisen på generalen (Neppe lurt, kruttslam svir)... HAHA Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hva betyr IBTL? 7332795[/snapback] Ser ut til å bli en SO% tråd så det så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg