Gå til innhold

Min syke dag..

Jigsaw V

Anbefalte innlegg

Jeg satt og spilla CS:S og da jeg plutselig fikk godte sug.

Jeg huska at jeg hadde kjøpt sjokolade når jeg var på skolen og spurta nedover for og hente ranselen. I mens på GunGame oss CatcGamer CSS#1 så daua jeg sikkert 1 gang eller no.

Så rett etter jeg kom opp starta en ny runde...

Hvor faen gjorde jeg av sjokolanden? Hvor i f kunne den ha tatt veien?

Jeg leita og leita mens runden var over på GunGame.

Etter 3 runder og litt hyling så fant jeg den.

Den lå bakom maskinen. Jeg hadde spønt den ned fra kabinettet da jeg skulle hive meg i runden.

Huff. Det var min forferdelige dag.

PS: Og nå er det 3MX prøve på fredagen for meg. Jeg blir til og stryke med glans. Jeg strauk på min første prøve. 1/2 fikk jeg.. Heh...

Faens lærar.

Så. Det var min dag. Hvordan hadde dere det?

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk kjeft av en bussjåfør, kom for sent til spilling, fikk ikke så god karakter i norsk som venta, har masse lekser, savner en god, varm middag...

Men klager jeg?  :roll:

:)

7332690[/snapback]

HeHe. Jëg kjeda meg. Lagde denne lille tråden fordi jeg kjeda meg...

Vondt når en kjær sjokolade forsvinner, men nå er den fortært.

Lenke til kommentar

Jeg har vert på jobb på Sunnhordaland Kraftlag i arbeidsuka. Jeg har stort sett dillta etter en dude, og ellers så har jeg kosta gulvet. Jeg må opp klokka 5.30 eller 5.45 :no: Sykt tidlig, særlig for et B-menneske som meg.

Kansje ikke så sykt, men veldig gøy! :D

:ermm:

Lenke til kommentar

Hatt fremføring om Jens Bjørneboe i norsk på skolen, gikk veldig greit. Etter skolen har jeg hatt en grei middag og bestemte meg for å droppe en innlevering i 3mx til i morgen da jeg aldri blir ferdig (er ikke så farlig, har innlevering hver uke, og jeg pleier å levere). En helt grei dag, dog litt kjedelig. :)

Lenke til kommentar

Jeg må nokk skjerpe meg med 3MX faget jeg.. Det er trossalt det eneste jeg tar akkurat nå på skolen.

Jeg gikk.

GK Elektro -> Vk1 Elektronikk -> Vk2 Påbygging (tok 2MX og 2FY)-> Bare 3MX.

Og har bare da skole 2 dager i uken (5 timer totalt).

Og nå sitter jeg fast. SKal jeg bli ingeniør? Eller skal jeg gå VK1 Elektro for og bli lærling?... Vk1 elektronikk var bortkastet på en måte uansett, bare hobby fag, og jeg får ikke lov til og komme inn i millitæret (synet; minus 3,75)...

Thats Liiife, thats life is about.

Lenke til kommentar

:thumbup:

Karakterene jeg har fått så langt: 4,5,5,5,6,5,4,5,4/5 og 1... Rimelig kjipt :\

7333281[/snapback]

Hva fikk du 1 i?...

Jeg har to 6'ere på vitnemålet mitt. GK- Elektro, Kommunikasjon og annlegg.

den andre Vk2 almenfag påbygging, Naturfag.

Enkelt og få 6 i de med de lærerne jeg hadde i faget. Vi var nå ca 5-6 stk som fikk 6 i Naturfag. Og ca 4-6 stk på Kommunikasjon og annlegg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...