kfc Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) noen som veit hva dette kan komme av? når jeg skal gå inn på NFS Carbon så får jeg blue-screen i noen sekunder får pc'en restarter hadde hvert fint om noen kunne hjelpe meg maskinvare: Hovedkort: Asus a8r32-MVP Deluxe Skjermkort: ATI EAX1600XT Silent CPU: AMD Athlon 64 3200+ Endret 21. november 2006 av kfc Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 En kamerat hadde akkurat samme problemet. På blåskjermen sto det noe med ati3duag.dll, og det er skjermkortet, så jeg oppgraderte driverene til skjermkortet. Prøv å oppgradere driverne til kortet ditt du også! -Pixi Lenke til kommentar
kfc Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 takk:) prøver det med en gang:) Lenke til kommentar
kfc Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 En kamerat hadde akkurat samme problemet. På blåskjermen sto det noe med ati3duag.dll, og det er skjermkortet, så jeg oppgraderte driverene til skjermkortet. Prøv å oppgradere driverne til kortet ditt du også! -Pixi 7332752[/snapback] utrolig det funka tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå