redbaron Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jaja, kanskje litt dumt, eller veldig dumt spørsmål. Har sett det på filmer og litt sånn i andre sammenhenger, men er det vanlig å, "eksprimentere" på universitetet med andre av samme kjønn? Kom an, dere skjønner hva jeg mener! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jepp, er et eget fag. ex. exp. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg studerer på universitetet, og for å si det sånn: "American Pie" kan bare gå og legge seg. Alle eksperimenterer med alle, det være seg studenter, forelesningsassistenter, forelesere, vaktmestere og rektor, Men helgene er kjedelige. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ja, det er helt vanlig Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg eksperimenter med alle guttene på linjen jeg går på. Anbefales. HAHA! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det bare jeg som ikke skjønner hva det går i? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Min konklusjon er at redbaron har sett for mye på "American Pie" og andre "Jeg-har-sex-på-college"-filmer, og konkluderer med at sånn må det være på norske universiteter ... Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Min konklusjon er at redbaron har sett for mye på "American Pie" og andre "Jeg-har-sex-på-college"-filmer, og konkluderer med at sånn må det være på norske universiteter ... 7332801[/snapback] Hehe, okey, trodde at denne tråden kom til å bli stengt ganske raskt, men noen spørsmål bare må bli spurt Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Uten tvil er Blindern et stort kaninbur med masse kaniner Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Uten tvil er Blindern et stort kaninbur med masse kaniner 7333321[/snapback] Ikke et kaninbur med flaggermus altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå