Gå til innhold

Hvem har forumets raskeste fingre?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er foreløpig på 94000 ett eller annet, har pause fordi jeg bli så sliten i fingrene. Men jeg jukser litt ufrivillig da det går ca 2 frames per second på dataen min. Håper å runde hundretusen snart. Hvis jeg kommer på highscore lista skal jeg signere ThomasM Bolstad ;)

nummer 5 på toppscore listen på det nivået. Ikke dårlig :D

Oi, det var bare dagens. De på all time har virkelig fritidsproblemer. Uansett trehundretusen er ikke så galt. Det ble litt kjedelig etterhvert så gadd ikke mere etter det.

Endret av Hwoarang
Lenke til kommentar

På første forsøk fikk jeg 166,150.

Orket ikke mer pga klokken er 06.00 på morraen, å jeg må legge meg, så jeg døde med vilje. Havnet på 19. plass.

Var jo ikke noe vanskelig, siden det holder seg på samme nivået etterhvert, går ikke fortere. :)

Lenke til kommentar

Orket ikke mer pga klokken er 06.00 på morraen, å jeg må legge meg, så jeg døde med vilje. Havnet på 19. plass.

Var jo ikke noe vanskelig, siden det holder seg på samme nivået etterhvert, går ikke fortere. :)

7366866[/snapback]

Var dette på impossible?

Lenke til kommentar

7366866[/snapback]

Var dette på impossible?

7367495[/snapback]

Jepp, havnet på 19. plass på today listen da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...