aaah Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei! Jeg har fått samme ressurshefte utdelt, og lurte på om dere evt. kunne skrive ned oppgavene som er knyttet til ressursheftet i norsk med frihet som tema. Det ville være til stor hjelp. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
aaah Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei! Jeg har fått samme ressurshefte utdelt, og lurte på om dere evt. kunne skrive ned oppgavene som er knyttet til ressursheftet i norsk med frihet som tema. Det ville være til stor hjelp. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Trippelpost Husker hvilken oppgave jeg valgte: Skriv en tekst på bakgrunn av (ok, jeg husker ikke helt hvordan denne setningen lød) den første teksten i heftet. (Den med hvordan gener styrer livene våres). Lenke til kommentar
aaah Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei. Takk:D Er det andre som husker de andre oppg. knyttet til ressursheftet? Skjønner ikke helt hvordan jeg postet inn innlegget 3 ganger... trykket bare på en gang... merkelig :s Lenke til kommentar
hemulen- Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 hvilke oppgaver fikk dere? Lenke til kommentar
betty Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) ser det er mange som har spurt om dette, men akk, nå har jeg også fått ressursheftet om frihet. anyone som fikk oppgaver til dette heftet? edit: fant ut av det Endret 19. mars 2007 av betty Lenke til kommentar
betty Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 det er bare å søke på frihet bla bla, eksamensoppgave, har ikke nettsiden her, men søk på ting fra heftet eller generelt eksamensoppgaver gitt i norsk, finnes en side som har så og si alt.. men ikke bruk det som en "hvilepute" til å ikke forberede deg, og ikke lås deg fast for mye i et syn, det er fort å ikke være så impulsiv når man skriver hvis man vet oppgavene lenge før. men lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå