Phoenixs Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det var jo forventet Når du tenker på slutten til GOW, og at MS trenger noe mer enn Halo. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke akkuratt noen overaskelse nei, med tanke på slutten Men de ville vel vente til spillet var ute med å annonsere dette, i tilfelle det ble slakt/ikke kjøpt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg elsket slutten, det ga meg følelsen av å ha greid spillet, men la opp til en oppfølger + fikk meg veldig interessert om locust hordene. I motsetning til Saints Row sin som var rett og slett møkk på boks. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Trilogi!? Vanvittig bra nyheter. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Da har Microsoft kontroll over de to aller sterkeste konsoll FPS-konseptene i form av Halo og GoW. Impressive. 7332734[/snapback] Så de vet å skaffe seg gode titler? Bra for 360 eiere Sony har jo sin egen "halo killer" i Killzone, og resistance skal jo være bra har jeg hørt 7332759[/snapback] selv om Halo er utrolig mye større enn KZ da da mener jeg både i antall solgte, hvor mye det blir spilt online, og hele hype maskineriet rundt det. Endret 22. november 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå