Tandamram Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) "The goal of this ad is to establish Marcus Fenix as the hero of the Gears of War trilogy." TeamXbox Dette høres jo lovende ut. Ingen bekreftelse fra Epic, men alt kan kjøpes Endret 21. november 2006 av WonderStivi Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 wohooo, håpe bare resten blir like moro som 1ern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 det var gode nyheter. blir spennede og se om de greier å lage en oppfølger som er bedre enn det gears of war allerede er. håper de tar seg god tid, slik som med halo spillene og ikke bare rusher de ut. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 De har ihvertfall laget et veldig godt grunnlag med Unreal 3 motoren. Jeg håper ikke oppfølgeren(e) kommer for tett på, sånn at vi kan kose oss med GoW en god stund framover. Så kan de heller bruke litt tid på å polere finishen på spillmotoren Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 De har ihvertfall laget et veldig godt grunnlag med Unreal 3 motoren. Jeg håper ikke oppfølgeren(e) kommer for tett på, sånn at vi kan kose oss med GoW en god stund framover. Så kan de heller bruke litt tid på å polere finishen på spillmotoren 7332336[/snapback] Enig. Får håpe de gjør slik at Dom(eller den framtidige hjelper, da) kan få DEG opp, slik at det ikke er gameover om du dør, men ikke når Dom gjør. Kanskje la oss ta ned noen Brumaker. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "The goal of this ad is to establish Marcus Fenix as the hero of the Gears of War trilogy." TeamXbox Dette høres jo lovende ut. Ingen bekreftelse fra Epic, men alt kan kjøpes 7332269[/snapback] De trenger ikke oppgradere grafikk motoren eller noe annet. Er bare å snekkre opp noen nye baner, legge inn noe fete sekvenser og noen nye stygge monstre Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hadde du klagd hvis de fiksa litt ekstra motoren også mens de var i gang? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hadde du klagd hvis de fiksa litt ekstra motoren også mens de var i gang? 7332504[/snapback] Ja, da bruker de lenger tid Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Når Epic har brukt såpass mye tid og penger på å lage og finpusse en ny, førsteklasses IP som GeOW, skulle det egentlig bare mangle at de ikke bygger en større franchise utav det. De sitter på gull her - nå gjelder det bare å bruke det rett Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jepp, og helst fikse AIen litt. igår så tok han ene karen min og konstant gikk mot en vegg istedefor å gå andre vegen og hjelpe meg. og på lørdag så var det fiender som vi måtte ta som spawna langt unna oss når vi var inne i huset til Fenix, så vi måtte gå en del før vi fant dem, for å komme oss videre. ellers er jeg VELDIG fornøyd med GeOW Lenke til kommentar
Heales Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Da har Microsoft kontroll over de to aller sterkeste konsoll FPS-konseptene i form av Halo og GoW. Impressive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) YES!... tenkte jeg meg det ikke. hadde vært tøft meg ødelegg bare brett i 2`ern.. samdre semnt og så røyken står. hadde vært veldig bra i MP.. siden det er ikke trygt og stå på et sted hele tiden, siden da kan coveret bli ødelagt... men noen ting må være slik at det ikke blir ødelagt, som f.eks de posene med sand i, på noen baner. Endret 21. november 2006 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Da har Microsoft kontroll over de to aller sterkeste konsoll FPS-konseptene i form av Halo og GoW. Impressive. 7332734[/snapback] Så de vet å skaffe seg gode titler? Bra for 360 eiere Sony har jo sin egen "halo killer" i Killzone, og resistance skal jo være bra har jeg hørt Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Da har Microsoft kontroll over de to aller sterkeste konsoll FPS-konseptene i form av Halo og GoW. Impressive. 7332734[/snapback] Så de vet å skaffe seg gode titler? Bra for 360 eiere Sony har jo sin egen "halo killer" i Killzone, og resistance skal jo være bra har jeg hørt 7332759[/snapback] Får jo håpe Killzone på PS3 ikke blir en skuffelse som på PS2 da Resistance er sikkert bra, men vet lite om det jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 YES!... tenkte jeg meg det ikke. hadde vært tøft meg ødelegg bare brett i 2`ern.. samdre semnt og så røyken står. hadde vært veldig bra i MP.. siden det er ikke trygt og stå på et sted hele tiden, siden da kan coveret bli ødelagt... men noen ting må være slik at det ikke blir ødelagt, som f.eks de posene med sand i, på noen baner. 7332748[/snapback] heller sand sekkene enn sement blokkene Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Godt å høre, det første spillet var mildt sagt utmerket, hvis man får 2 like gode oppfølgere så er det helt fantastisk Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 eneste jeg håper et at det ikke blir melke prosjekt som bare skal tjene noen ekstra kroner, ala EA spill. Håper på nye våpen, kanskje 1 eller 2 flere på hvert lag osv osv osv!! ^^ Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Han Cliffy B. virker som en jordnær og flink fyr han, så jeg er ganske sikker på at de gjør en minst like bra jobb med de neste spillene. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Håper toern går litt tilbake i tid, og slutter der Marcus Fenix ble satt i fengsel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 det blir nok noe slikt... enten så er 2 er en dirkete etterfølger av 1`ern eller fra starten av krigen... og kanskje 3 slutten av krigen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå