Gå til innhold

Gears of War-trilogy bekreftet, MS-style

Tandamram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

det var gode nyheter. blir spennede og se om de greier å lage en oppfølger som er bedre enn det gears of war allerede er. håper de tar seg god tid, slik som med halo spillene og ikke bare rusher de ut.

Lenke til kommentar
De har ihvertfall laget et veldig godt grunnlag med Unreal 3 motoren. Jeg håper ikke oppfølgeren(e) kommer for tett på, sånn at vi kan kose oss med GoW en god stund framover. Så kan de heller bruke litt tid på å polere finishen på spillmotoren :)

7332336[/snapback]

Enig. Får håpe de gjør slik at Dom(eller den framtidige hjelper, da) kan få DEG opp, slik at det ikke er gameover om du dør, men ikke når Dom gjør. :hmm:

Kanskje la oss ta ned noen Brumaker. :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
"The goal of this ad is to establish Marcus Fenix as the hero of the Gears of War trilogy."

TeamXbox

Dette høres jo lovende ut. Ingen bekreftelse fra Epic, men alt kan kjøpes :cool:

7332269[/snapback]

De trenger ikke oppgradere grafikk motoren eller noe annet.

Er bare å snekkre opp noen nye baner, legge inn noe fete sekvenser og noen nye stygge monstre

Lenke til kommentar

jepp, og helst fikse AIen litt. igår så tok han ene karen min og konstant gikk mot en vegg istedefor å gå andre vegen og hjelpe meg. og på lørdag så var det fiender som vi måtte ta som spawna langt unna oss når vi var inne i huset til Fenix, så vi måtte gå en del før vi fant dem, for å komme oss videre.

ellers er jeg VELDIG fornøyd med GeOW :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

YES!... tenkte jeg meg det ikke.

hadde vært tøft meg ødelegg bare brett i 2`ern.. samdre semnt og så røyken står.

hadde vært veldig bra i MP.. siden det er ikke trygt og stå på et sted hele tiden, siden da kan coveret bli ødelagt... men noen ting må være slik at det ikke blir ødelagt, som f.eks de posene med sand i, på noen baner.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Da har Microsoft kontroll over de to aller sterkeste konsoll FPS-konseptene i form av Halo og GoW.

Impressive.

7332734[/snapback]

Så de vet å skaffe seg gode titler? Bra for 360 eiere

Sony har jo sin egen "halo killer" i Killzone, og resistance skal jo være bra har jeg hørt

Lenke til kommentar
Da har Microsoft kontroll over de to aller sterkeste konsoll FPS-konseptene i form av Halo og GoW.

Impressive.

7332734[/snapback]

Så de vet å skaffe seg gode titler? Bra for 360 eiere

Sony har jo sin egen "halo killer" i Killzone, og resistance skal jo være bra har jeg hørt

7332759[/snapback]

Får jo håpe Killzone på PS3 ikke blir en skuffelse som på PS2 da :hmm:

Resistance er sikkert bra, men vet lite om det jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
YES!... tenkte jeg meg det ikke.

hadde vært tøft meg ødelegg bare brett i 2`ern.. samdre semnt og så røyken står.

hadde vært veldig bra i MP.. siden det er ikke trygt og stå på et sted hele tiden, siden da kan coveret bli ødelagt... men noen ting må være slik at det ikke blir ødelagt, som f.eks de posene med sand i, på noen baner.

7332748[/snapback]

heller sand sekkene enn sement blokkene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det blir nok noe slikt... enten så er 2 er en dirkete etterfølger av 1`ern eller fra starten av krigen... og kanskje 3 slutten av krigen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...