Rune S Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hallo Alle sammen !!! Her må dere skrive ned alle de bra spilla til xbox som har kommet og de som vill komme. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Har du satt inn modchip nå, og skal en tur på direct connect? :smile: hehe Jeg synts dead or alive 3 er sinnsykt bra!! :smile: og halo er å anbefale på det sterkeste.. splinter cell blir også en sterk tittel.. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Her er en liten liste av spill Halo - har kommet Halo 2 - kommer Fable - kommer Splinter Cell - har kommet Morrowind - har kommet BC - kommer Lotr The Two Towers - kommer Lotr Fellowhip of the ring - har kommet Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 En tittel som ikke har fått så voldsomt mye mediedekning er Brute Force, det ser vanvittig bra ut og det blir eksklusivt Xbox, det kommer i April 2003. Herer noen screenshots. I tillegg til en meget omfattende single/co-op del, blir multiplayer lagt mye vekt på, med lagbaserte teams og mange spillemuligheter. Det er også noen flere hundre andre titler jeg ser frem til, men jeg har ikke tid til å nevne alle nuh Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Sega GT2002!! Hvis du liker bilspill er dette tingen! Minner litt/endel på Gran Turismo serien. Kjøpte det i dag, dritkult spill! :razz: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Panzer Dragoon Orta! *drool* Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Moto GP er et dritkult motorsykkel racing spill. Rocky har jeg også store forventninger til... Lenke til kommentar
CareBear Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 MUST-HAVE: Blinx - Ute Colin McRae Rally 3 - Ute Transworld Snowboarding - Ute MechAssualt (Xbox Live) - Snart Time Splitters 2 - Ute Tony Hawk's Pro Skater 4 - Ute Turok Evolution - Ute Noen som kan kikkes på .. Dead To Rights Shrek ToeJam & Earl III ..og noen eldre spill som er MUST-HAVE: Amped Rallisport Challenge Project Gotham Racing HALO MotoGP Dead or Alive 3 .. and the list goes on /Sondre http://www.fanms.com http://www.xbx.no Lenke til kommentar
daf Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Timesplitter2 (ute) Splinter cel ( ute ) morrowind (ute) Hitman2 (ute) osv: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 har akkurat kjøpt blinx, timesplitters2 og colin mcrae rally3, og anbefaler alle sammen!! Lenke til kommentar
klondrian Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Når kommer TimeSplitters 3 ? Etter jul eller kanskje til våren ? Det blir sikkert kjempebra. Få tak i Halo 2 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå