StrongBad_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fatter glemte at pcen min var på den kursen han fort skrudde av og på. Jeg satt på nettet og surfa. Pcen gikk selvfølgelig av, jeg skrudde den på igjen og den startet. Men etter windows login hvor det står velkommen osv blir bare skjermen svart. Jeg ser kun markøren. "skrivebordet" som ikke her der egentlig har ingen ikoner. Jeg kommer inn på oppgave behandling men det hjelper lite. Har prøvd i safe mode og det hjalp heller ikke. Har ikke lyst til å reformatere da jeg har en del bilder og skoledokumenter som er kjekke å ha. ¨ NÅ TENKER JEG FATTER SKAL FÅ HØRE SEG! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fatter glemte at pcen min var på den kursen han fort skrudde av og på. Jeg satt på nettet og surfa. Pcen gikk selvfølgelig av, jeg skrudde den på igjen og den startet. Men etter windows login hvor det står velkommen osv blir bare skjermen svart. Jeg ser kun markøren. "skrivebordet" som ikke her der egentlig har ingen ikoner. Jeg kommer inn på oppgave behandling men det hjelper lite. Har prøvd i safe mode og det hjalp heller ikke. Har ikke lyst til å reformatere da jeg har en del bilder og skoledokumenter som er kjekke å ha. ¨ NÅ TENKER JEG FATTER SKAL FÅ HØRE SEG! 7332246[/snapback] Tipper skjermkortet har gått? Kan du prøve med ett annet? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Men er det ikke litt rart siden bildet er helt fint på windows login?? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) nei kan i utgangspunktet ikke, ekke så mange med pci-express som låner bort korta sine. sry glemte dobbelpost Endret 21. november 2006 av StrongBad_ Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Send pcen til service, og send fakturaen til faren din Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 haha det er vel det beste.. kanskej jeg sender den til sjappa jeg kjøpte den fra. Hvis det ikke er noe annen løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå