Reite Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har funnet ut at det er tid for at jeg kjøper ny mobil nå da min k700i har blitt et stort irritasjonsmoment. Batteriet viser helt feil, så den slår seg ofte av når noen ringer og den viser at den har fullt batteri + at joysticken så godt som ikke fungerer lengre. Noen som vet om dette går på reklamasjonsrett? Men over til temaet. Jeg har egentlig lite bruk for mp3 spiller og noe særlig til kamera på mobilen siden jeg har nok av dette ved siden av. Samtidig har jeg ikke brukt GPRS på k700ien på veldig lenge, men det kan hende at er fordi det er for treigt og ufunksjonelt. Ellers har jeg ikke så mye til krav bortsett fra at jeg vil den skal se bra ut, og ha en nogenlunde god batterilevetid. Den skal helst ikke koste mer en 3000, men jeg tror ikke dette vil bli noe problem med mine krav:) Jeg har sett litt på k610i og syns den ser veldig greit ut men jeg er veldig åpen for andre forslag:) Takk Lenke til kommentar
mck Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Da skjønner jeg det er på tide med ny telefon Synes du bør se på denne jeg, Sonyericsson W710i som er en god telefon.. Jeg hadde en slik en og var kjempe fornøyd med telefonen, utstyret som følger med, men solgte den pga. at det ikke var fotolys på den.. I dagslys tok den bra bilder med sitt 2mgpx kamera, også er det jo skritteller på den - ikke at det er så viktig. Hvis du ønsker best mulig batteritid vil jeg råde deg å slå denne av.. Se på den du, og spør hvis du har spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå