rolvs Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Heisann! Jeg ønsker å sette opp en linux server som kjører TFC på steam. Men får det ikke helt til. Følger denne guiden: http://www.tnldp.org/index.php/Sette_opp_hlds_i_linux Men får følgende problem: # ./steam -command update -game tfc -dir tfc . WARNING: unrecognized parameter '.' Checking bootstrapper version ... Updating Installation Illegal instruction Får samme om jeg prøver med cstrike som det står på siden. Hva er galt? Om det har noe å si så kjører maskinen jeg skal sette den opp på Slackware 10.1. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 du skal skrive : ./steam -command update -game tfc -dir tfc og dropp den . på slutten Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 du skal skrive : ./steam -command update -game tfc -dir tfc og dropp den . på slutten 7378157[/snapback] Har prøvd det også men får samme feilmelding. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå