Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Høy ping i CS og WoW

Anbefalte innlegg

Har trådløst internett. Det står at jeg har veldig bra signalstyrke, og har flust med hastighet. Men når jeg skal spille CS eller WoW har jeg en helt j*vlig ping! Problemet oppsto i går og før det var det helt perfekt hele tiden! Har Telenor btw. Noen som vet hva som er galt? Eventuelt hvordan jeg kan fikse det??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har trådløst internett.

Der er feilen.

Prøv kabel rett i modemet, start med eleminere feil i heimen din :thumbup:

7376653[/snapback]

Trådstarter nevner at problemet oppstod igår, å at det har fungert fint tidligere, over trådløst. :hrm:

7376748[/snapback]

Ja, men det kan fortsatt bety at noen har satt opp en ruter i nærheten som jobber på samme kanal, en nabo som snylter på nett, ruter som har fått seg en knekk, ARP tabell som er full osv osv osv... Så det skader overhode ikke å prøve kabel rett i modemet.

Lenke til kommentar
telenor er vel noen av de beste ang. ping! :hmm:

7380362[/snapback]

Vel, basert på personlige erfaringer så vil jeg si at BlueCom har det bedre nettet når det gjelder ping. Ikke fult så mange hopp internt og en god infrastruktur fra catch. Selv sitter jeg nå på fett nett fra Høyskolen så dette kan vel ikke sammenlignes :tease:

Lenke til kommentar
WoW har trøbbel for tiden pga feil i Sverige.

Hvis man kun har dårlig ping mot to tjenester på nettet så bør man først mistenke de to før man river ned LAN og bytter ISP.  :)

7380789[/snapback]

Vel, nå sier han ingenting om han har prøvd flere CS servere, om han spiller evt mot norsk server Etc. Min ping mot WoW er helt genial.

Annen ting, så merker man ikke "dårlig" ping når man surfer vanlige nettsider så dersom han spiller kun de to spillene som er avhengige av lav ping så ville jeg nok med å undersøke hjemme.

For det alt jeg vet så kan brukeren ha glemt å lukke en torrent applikasjon... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...