Gå til innhold

Skifte Lisensnøkkel i Windows XP Pro

Gromit

Anbefalte innlegg

Jeg driver å reinstallerer XP.

Jeg har en original nøkkel, men jeg fant ikke CDen så da tok jeg en pirat-cd jeg hadde liggende.

Men når jeg da prøver å benytte/bytte registreringsnøkkelen så nekter programmet meg det.

Begge nøklene er til Windows XP Professional

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driver å reinstallerer XP.

Jeg har en original nøkkel, men jeg fant ikke CDen så da tok jeg en pirat-cd jeg hadde liggende.

Men når jeg da prøver å benytte/bytte registreringsnøkkelen så nekter programmet meg det.

Begge nøklene er til Windows XP Professional

7331912[/snapback]

Tror ikke det er lov å diskutere det her...Men jeg er ikke sikker på om det går i mot reglene...

Les dette!!

Lenke til kommentar

Retningslinjene sier:

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Selv om trådstarter har original-lisens, er det en grunn til at denne ikke virker på pirat-kopier av Windows. Å diskutere hvordan man får originale lisenser til å virke på piratkopier kvalifiserer som "informasjon som kan føre til piratvirksomhet", og er dermed forbudt. Vi ønsker ikke å bidra til at folk får piratkopier til å virke...

Denne tråden stenges derfor.

Edit: En snill bruker har sendt meg denne linken til Microsoft som kanskje kan være til hjelp: Instruksjoner for verktøyet for oppdatering av Windows-produktnøkkel

En annen bruker har påpekt at trådstarter antagelig kan låne en annen originalCD av noen siden han har en original nøkkel, så lenge det er samme versjon av Windows.

Ellers går det vel an å skaffe en erstatnings-CD.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...